tirsdag 27. oktober 2015

Hvor kjøpe magnetmaling

Inneholder stor andel jernpartikler for ekstra god effekt. Kan overmales i ønskede farger med de fleste . Jeg har litt lyst til å prøve dette, men vet ikke om resultatet blir bra?

Bolig › Oppussing › Mal veggene med magnetmalingBufretLignende8. Med magnetmaling lager du enkelt din egen oppslagstavle, der du selv. Dette gjør at du kan få din egen oppslagstavle hvor du selv måtte.


Nyhus Tyssen er det mye enklere og tryggere å kjøpe en ferdig boks.

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt magnetmaling i Bergen? På nettet har jeg funnet en produsent som heter Alanor. Har malt med magnet maling direkte på malt strie. Magnetmaling, tavlemaling, grunning eller en matt maling som kan. Det eneste jeg har glemt å kjøpe er kritt, hehehe, så dere får tenke dere.


Handygirl er en blogg hvor jeg skriver om alle mine rare og kreative påfunn. BufretLignendeMørk grå, vannbasert akryl magnetmaling. Matt tavlemaling med en utrolig slitesterk overflate.

Malingen flyter godt sammen uten å etterlate penselstrøk, noe som gjør den velegnet til store flater som dører, . Har sett at noen maler med både magnetmaling og tavlemaling. Jeg kjøpte det på flugger ( på strømmen, ser at vi bor på samme sted)og de er så flinke til å gi . Mal to strøk magnetmaling før du maler over med to strøk whiteboardmaling. Du kjøper en pakke à to bokser, som blandes sammen umiddelbart før bruk. Merk at det her er viktig å følge bruksanvisningen nøye for hvor mye . Hvor mange strøk med magnetmaling tok du? Får man kjøpt det i vanlig malingsbutikk?


Med noen strøk magnetmaling og tavlemaling har vi fått en kul. Egentlig utrolig hvor mye rart man finner i skuffer og skap som man har glemt at man har. Vil du ikke male hele veggen kan du kjøpe en tynn MDF- plate på . Ettersom det varierer hvor jeg noterer ned ting hender det at jeg legger listen bort og glemmer . Regn ut hvor mange liter maling du trenger.


Tips: Benytt Mag Paint magnetmaling på underlaget før tavlemalingen påføres for å skape en magnetisk tavle. Alle boks er uåpnet, ubrukt, og kjøpt i fjor. Akrylbasert, grå magnetmaling for tre, metall, MDF, papir, canvas. Du kan skape en oppslagstavle hvor som helst i huset. Det blir ingen merker uansett hvor mye man trekker frem en enkelt børse,.


Mal veggen med magnet maling ( var dyrt) og bare klaske pangene opp. Så gjenstår det å se hvor lenge de klarer å holde seg til bare denne ene veggen. Hvor kjøpte du, og hvordan var den å male med?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.