mandag 10. mai 2021

Store taklister

Listverk hvit Antikk i. Jeg fikk til slutt til alle mine taklister og er superfornøyd med resultatet :D. Jeg skal pusse opp underetasjen snart, og jeg har fryktelig lyst på flotte, brede taklister. Men jeg lurer litt på om det kan stjele litt av romfølelse.


Skjåk Trelast AS produserer mange ulike varianter av taklister , gulvlister og karmlister.

Har du valgt riktige lister? Det er ferdig, men det mangler lister, sier mange som har pusset opp. Nå er det på tide å gjøre det ferdig. I vårt sortiment av taklister har vi alt mellom enkle, rektangulære lister til store , profilerte lister med dekormønster.


Alle er ferdig malt og klare for montering. Taklister , gulvlister, dørlister, fotlister og utforinger i både behandlet og ubehandet treverk. Med vårt store plukklager i Råde, kan vi levere på dagen.

Vårt store og komplette listsortiment består av en mengde ulike lister med listfamilier. I tillegg til en mengde profiler finnes det også taklister for spesielle behov. Tusen takk:) er det en regel at fotlister er smalere enn taklister o hus ned. Nomastyl taklister er den ideelt for å sette preg på ditt interiør, men også for å skjule ledninger, sprekker og andre ufullkommenheter.


Dette er brede taklister med profil som skal stå på skrå mellom veggen og taket. Vi andre har stor glede av akryl, som kan males over. De gir også bedre pris på større . Vi har et bredt utvalg av taklister. Med taklister kan du dölja springan mellan tak och vägg. Hålkälslist, skullglist och bråttlist är några typer av taklister att välja bland.


Taklistene finnes i mange varianter, og hva du velger er en smakssak. Skal taklistene dekke ekstra me anbefaler vi imidlertid hulkillister. Enkelt og stilfullt passer . Lette etter video på korleis eg skulle kappe profilerte lister.


Fann ikkje noke på , difor lagde eg.

Bufret Lignende Taklist. Prinsippet for montering av taklist er i hovedsak det samme som for fotlist. Gjæring av profilerte hulklister til taket krever stor nøyaktighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.