tirsdag 18. februar 2020

Ikea platetopp kobling

Har en NUTID HIN4T induksjonstopp fra IKEA som vi gjerne vil få på plass i dag. Jeg har kjøpt en platetopp fra ikea og fikk med en ledning som skal kobles til platetoppen , men jeg vet ikke hvilken ledning som skal kobles. Etter det jeg forstår skal det kobles som vist på dette bildet med en bro . Kjøpt ny komfyr men fulgte ikke med strømledning?


A sikring - Hus, hage og oppussing.

Strøm til ovn - Elektronikk 19. Bufret For hjemmekokken som elsker å lage masse mat. Platetoppen har en brofunksjon som gjør at du kan koble sammen kokesoner til stor, så du kan bruke . Ta en titt på vårt store sortiment av kokeplater til fordelaktige priser! Du kan velge mellom en rekke platetopper samt gassplatetopper og induksjonstopper.


Biolog, lærebokforfatter, miljøverner. Tvitrer om bøker, musikk, naturvitenskap og annet fjas som faller meg inn.

Hmm de jeg har vært borti så skal det kobles på Log så N. Jeg tror fordi Ikea ikke vil oppfordre folk til å gjøre det selv. Foreldrene mine har en IKEA platetopp som gir ifra seg en latterlig irriterende. Jeg har hatt en vanlig ekstern komfyr fram til nå, men har byttet den ut med en integrert platetopp fra IKEA og en integrert stekeovn fra IKEA.


TIPS FOR ENERGISPARING. Ledningene kommer jo løst ved siden av. Kan jeg selv koble disse til hvitevarene ? Anonymous poster hash: 723df. Noen her som kan forklare oss litt nærmere (gjerne med t-skje) . Nasjonal digital læringsarena 62.


Bredt utvalg av platetopper i alle prisklasser. Finn din induksjon- platetopp eller keramisk- platetopp ! Toppliste integrert ovn og platetopp. PLATETOPPER IKEA har mange forskjellige platetopper , slik at dine. Det er ikke sikkert det elektriske anlegget ditt tåler induksjonstopp.


I BRUK DEN KERAMISKE PLATETOPPEN INSTALLASJON ELEKTRISK TILKOBLING.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.