torsdag 16. mai 2019

Bomull hvit maling

For det at Egghvit og Bomull passer til alt, er dessverre en myte…. La oss si du maler veggen din supermatt med fargen Lady Pure Color 72Chi, mens . Denne fargen er ofte benyttet som standarfarge på.

Varig vakre vegger; Vår mest robuste maling; Meget flekkavvisende. Jeg skal ha en kontastvegg med blå kalkmaling og slik jeg forstår er d kun ST. Da er du allerede bundet, for fargen industrien ofte kaller hvit, tilsvarer 14Bomull (S0502-Y) som er en gulaktig, hvit tone. Mot slutten av 90-tallet og litt utover .

At Egghvit og Bomull passer til alt, er dessverre en myte. Unngå Chi inntil farger som Letthet, Egghvit og Bomull, da disse er langt gulere og hakket . Har hørt at om man bruker annen hvit inntil Bomull så vil Bomull se. Det aller meste ferdigmalte listverk, dører og vinduer leveres i Egghvit, Bomull eller andre benevnelser på de gulhvite fargene 0502-Y/S . Mange velger ferdigmalte vinduer og dører.


Det industrien ofte velger å kalle hvit, tilsvarer fargen Bomull eller Eggehvit/Egghvit. Jeg maler sjeldent en vegg uten å sjekke hvilken NCS-kode den har. Et eksempel er Jotuns velkjente farger Egghvit og Bomull.


På butikken anbefalte de Bomull siden dørene og listene er bomull, men.

Jeg jobber på malerbutikk og det er hvit . Hvitmaling til vegg og karmer skrevet i AnonymforuTrenger forslag til. Jeg kommer definitivt til å bruke Hvit Base på alle vegger i vårt. Jeg har nå skjønt at hvitt og hvitt ikke er det samme og at bomull ikke er så . Det er mange hensyn å ta ved valg av maling utendørs, og alle vil at.


Klassisk Hvit, eller blant de gulaktige hvittonene som 14Bomull . Akryl Arbor fugemasse Hvit S0502-Y 3ml Sparkel - fugemasse - lim Akryl fugemasse i farge NCS S 0502-Y (Bomull) fra Arbor. Ja, og en maler fortalte meg at de er malt egghvit fra fabrikk, og at det er .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.