fredag 3. august 2018

Legge opp bukse

Slik legger du opp bukser på en enkel og grei måte. Ved å gjøre som kvinnen i denne filmen kan du få buksene akkurat slik du vil, på en enkel og grei måte. Jeg har et stort problem når det kommer til bukser… Jeg kommer inn i de fleste, men problemet er alltid det samme, de er nemlig for lange.

For oss som har nok til to par bukser når vi har klippet av overskytende stoff etter at vi har lagt opp buksene. Slik legger du opp buksene - steg for steg: Marker hvor kort du vil at buksen skal være. Da jeg så hva hun gjør med buksene gikk det opp for meg.


Sprett opp sømmen midt bak - nesten helt ned til stoffet begynner å svinge inn til.

Legge opp bukser - prøv og brett til den lengde du vil ha - press en. Jeg har et par bukser som skal legges opp, men vil ha den tykke kanten som det som regel er på bukser som ikke er lagt opp. Så må du legge inn vliselin i bretten og stryke godt. Når jeg kjøper jeans som er passe vide blir de alltid litt for lange.


Syns ikke det er fint å legge de opp på vanlig måte, sånn at kanten nederst . Kommer aldri unna denne pliktsyingen når man er to i huset og begge er korte i beina. For tiden har jeg to bukser som skulle vært lagt opp. Den enne kjøpte jeg for flere måneder siden, men har ikke fått tatt den i bruk enda.


De har laget en video for alle som vil gjøre noe så enkelt som å legge opp et par bukser.

Nå kan du faktisk gjøre det selv, uansett hvor uerfaren . FØLGELIG er det sånn man skal legge opp bukser. Jeg er ikke spesielt kort, men bukser er ofte litt for lange til meg likevel. Har 2-bukser jeg skulle ha lagt opp i ben. Gjerne fint om du bor i Bergen Sentrum område eller litt utenfor, kan levere den dit. Likte du dette, lik Viral'o'Mania på Facebook: Mer spennende innhold.


Men så dukket denne videoen opp, som beleilig nok viser en enkel metode for hvordan man selv kan legge opp buksene, uansett hvor uerfaren man er. Hvis det er sånne som er rette i bena legger jeg dem opp selv, bruker samme farge/type tråd som jeansene er sydd i så syns det ikke at de er . Klesreparasjoner, vi fikser alt fra glidelåser og knapper til opplegg av bukser. Legge opp det som er for lang eller legge ned det som er for kort. Er det noen som vet hvor man kan få lagt opp bukser i Trondheim?


Legge opp/ned: Pris: Legge opp bukse på vanlig måte. Har noen dager med Lofoten-buksa og liker den godt. Norrøna vil egentlig ikke legge opp bukser med glidelåser, men klarte å grine meg til å få lagt den opp . Takk for at du lærte mæ :-) Æ har lagt opp ei buksa så fint no med blindsøm!


Heia søta, så flink du har vært å legge opp buksa di! Legger opp buksene dine til en billig penge. Jeg trenger ikke gjøre noe klipping i buksen før du er fornøy så dette er ganske . Selv er jeg i lengde, men får butikkene til å legge opp buksene.


Koster som regel rundt 120-150kr per bukse. Bestill og betal her, eller besøk oss i butikkenAdresse: Bjørnsons gate 1 50BergenTlf: +9100. Sammenlign tilbud på Legge opp bukser i kategorien Herreklær fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt kjøp av Herreklær ved hjelp . Nå kan du enkelt legge opp både gardiner, duker og bukser m.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.