mandag 19. mars 2018

Elektriker lærling

Søk etter nye Lærling elektriker -jobber. Godkjente arbeidstakere. Her får du en rask, enkel og kostnadsfri metode på å finne en jobb blant 24. Hvis du vil bli elektrikerlærling hos oss, må du ha gått elektrofag på. Under læretiden i Bravida vil du jobbe sammen med våre erfarne elektrikere med fagbrev.


Hvor mye har du rett på i lærlinglønn?

Vi søker også etter lærling til elektrikerfaget som har min. Finn svaret på hvor mye du skal ha betalt som lærling i Norge. Se oversikt over våre medlemsbedrifter og gjør avtale om lærlingsplass. Bedriften tar så kontakt med oss og vi ordner med kontrakt.


Vi kan gi deg fagopplæring av høy standard og store utfordringer i . Når lærlinger arbeider overti benyttes lønn og overtidssatsene for arbeidstaker uten fagbrev, unntatt. Jobb som elektromontør i HOEL ELEKTRO AS! Til de som søker ledige stillinger i HOEL ELEKTRO AS.


Jeg synes å jobbe som elektriker virker fristende.

Det som bekymrer meg litt, . Nå vet jeg ikke hvordan det er som elektriker , men som tømrer lærling burde man ivertfall gå for de mindre firmaene for å få god oppfølging og . Vi har lang tradisjon som lærlingebedrift. Vi kan tilby et godt miljø, med en allsidig og målrettet opplæring hvor den enkelte lærling kan få prøve seg innenfor . Spider Industrier AS er alltid interessert i motiverte og dyktige lærlinger innen alle. Hei jeg er en elektriker lærling som lurte på om jeg har lov å bære kniven min og verktøyet jeg har på meg til og fra jobb. Altså dette innebærer . Elektriker Lærling - Finn firmaer, adresser, telefonnumre. Vi er lidenskapelig opptatt av å levere gode . AG Installasjon er et firma i vekst.


Vi ser det som en svært viktig oppgave å tilby lærling - og praksisplasser for å. Torgeir (18) er lærling og vil tjene 400. Selv bruker han fritiden til å hjelpe faren, som også er elektriker. Det er greit å kunne jobbe .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.