tirsdag 5. desember 2017

Benkeplate betong

Hvordan støpe benkeplate i betong. Sett ditt personlig uttrykk på kjøkkenet eller badet. Kan du bruke treplate, kan du også bruke betongplate. Lag deg en benkeplate , bordplate eller sitteplate på en benk for den del.


Endelig kunne vi starte på benkeplaten. Vi hadde lyst på en plate i betong , og jeg hadde sett noen videoer om at man kunne støpe det selv.

I tråden om husbyggingen (linket til under) var det flere som lurte på fremgangsmåten for benkeplaten i betong , så jeg laget like godt en egen . Terrazzobenkeplater er støpt i betong med knust marmor og deretter slipt. Et kjøkken med benkeplate i betong kan være lekkert, men den må være behandlet. Så nå har jeg en skikkelig røff grov benkeplate i betong , 6cm tykk, med et steinhardt lag epoxy oppå som tåler alt!


Ikke ei ripe i det, og kjeler . Denne inspirasjonbeskrivelsen kan også brukes til å støpe en vakker bordplate. Stilig benkeplate i betong. Velg blant et rikt utvalg benkeplater i laminat i ulike utførelser og farger, blant annet i eik, marmor og betong.

Hvis du vil lage en benkeplate i betong , uavhengig av om det er til kjøkkenet, sofabordet eller noe helt annet, skal du forsikre deg om at platen . Lei av laminat i kjøkkenet? Da kan du ta saken i egne hender og støpe ei benkeplate i betong. Det er et billig materiale som er lett å forme. Handle raskt og enkelt på nett med hjemlevering i hele Norge. Weber viser hvordan du enkelt kan støpe din egen kjøkkenbenk under interiørkvleden hos Byggmakker.


Kjøkkenet til damen bak denne betong -oppskriften ble totalt forvandlet. Med betongbenken fikk kjøkkenet en fin kontrast og . I går røk jeg på nytt kjøkken, og for å tømme lommeboken skikkelig ble det benkeplate i betong. Det finnes massevis av artikler på nett, men jeg . Jeg trenger en meter lang benkeplate. I tillegg har jeg lyst på en kjøkkenøy på 1x5meter. Betong blir vakrere med tiden.


For corian har jeg fått en pris på 75. Er du glad i vedlikehol vil du kunne trives med en benkeplate i tre. Se vårt utvalg av benkeplater av laminat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.