tirsdag 1. november 2016

Spraymale kjøkken

Pris varierer fra maling og kjøkkenstørrelse. Trenger du en liten oppusing av dine gamle kjøkken fronter eller dører? Vi fornyer ditt gamle kjøkken og dører til en rimelig pris.


Fargevalget er valgfritt! Det eneste vi trenger er en NCS-fargekode. Velg mellom matt, halvblank eller høyglans (Høyglans er det dobbel pris for) Vi bruker kun proff .

Jeg har oljet kjøkkeninnredning i furu som med årene har gulnet ganske mye og jeg ønsker forandring. Bør jeg levere skapdørene til . Snedig at denne tråden skulle dukke opp da jeg akkurat har sprøytmalet kjøkkeninnredning og mange hyller selv. Det kan virke surt å bytte ut hele innredningen dersom alt fungerer som det skal og kjøkkenet er godt bevart. Ved å lakkere om kjøkkeninnredningen og bytte noen knotter får du et resultat som gir inntrykk av å være nytt, og et kjøkken i akkurat den fargenyansen . Noen som har erfaringer å dele? Jeg vurderer å foliere kjøkkendørene på kjøkkenet , men mannen vil helst spraylakkere det.


Jeg mener det er mye mindre job. Spraylakkere kjøkken innlegg 6.

Male kjøkkenskap i høyglans - spraymaling eller maling? Flere resultater fra forum. Ta kontakt med oss i Malermester Eilif Andersen AS. Resultatet av lakkering av et kjøkken er ofte like godt som nytt. Forandring fryder, men det er ikke sikkert du trenger å gå drastisk til verks, selv om du ønsker ny kjøkkeninnredning.


Er selve kjøkkenet greit og velfungerende, kan mye gjøres med et par strøk maling. Det er ikke vanskelig, men det er viktig å være nøyaktig. Vi tilbyr lakkering – spraylakkering av skapdører, skuffer, vitrineskap, dører etc. Restaurering med maling kan derfor være et meget godt alternativ. Med riktig fremgangsmåte og gode produkter kan en gammel kjøkkeninnredning bli som ny.


På ett minutt lærer vi deg både forarbeidet og. Gratis taksering og garanti på utført arbeid. Her får du tipsene som gir det et nytt kjøkken på sparebudsjett. Lakkeringsverksted på Grorud i Oslo for kjøkkenlakkering.


Anonymous poster hash: 7c251. Ga etter i et svakt øyeblikk da vi bygde huset for snart år siden. Mannen mente at fargen ville kvikke opp da vi hadde helt lyse vegger . Om du har et praktisk kjøkken , men ikke lenger er fornøyd med utseendet.


Sett bort arbeidet til oss i dag!

Da har jeg tenkt å begynne på mitt lille oppussingsprosjekt på kjøkkenet. Kjøkkenfornying trenger ikke være dyrt. Og det jeg da lurer på er om jeg bør male skapene med vanlig maling, eller om jeg skulle fått en maleforetning til å spraymale skapene for en bedre .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.