tirsdag 1. november 2016

Øks biltema

Pipe- og Nøkkelverktøy. Biltemas miljøvennlige varehus. Gigantvarehus åpner på Bryne. Vi har sett etter den beste kløyveøksa. Den du kan bruke til både småved og de tungkløyvde kubbene. Noen som har tips til ei god øks ?

Tenker på rein kløyvøks. Har blant annet noen tjukke eikestubber stående i garasjen jeg må ha til livs snart. Han har nemlig kombinert egenskapene fra en tradisjonell øks og et. Jeg liker å ha med både sag og øks , hvis jeg er på tur i skogterreng. Jeg har ikke mye erfaring med sag, men liker godt biltema -sagen.


Problemet med Hunter er at den ikke er like enkel å bruke som øks. En granfors øks tror jeg er en bra investering, selv om prisen nok er litt stiv i. Ble fortalt at ingen gjør det lenger, og at det bare var å kjøpe ny øks !

Der fant han ei øks som han tok med seg. Så gikk han tilbake til Rema-butikken og truet de som var der. Drapet på Landås: – Moren ble slått flere ganger i kroppen med øks.


Faglig del – smiing av økser (teori). Helstålsøks med innlagt eggstål. Selv liker jeg verktøy som har vist at det får. Skog- og jaktrelatert kombinasjon som består av 2mm øks med mm økseegg og 2mm kniv med 1mm bladlengde.


Kniven har bukåpner, og både . Hele familien ble satt i arbeid med øks , vedkløyver og kompostkvern. Orker ikke å kjøpe isborr om det ikke blir satset på, og en øks har man . Løp inn i Rema med øks høyt hevet over hodet. Den hadde en slags lapp på seg, . Til mothold fungerer det greit med en vanlig hammer eller ei øks.


Ungdommen truet ansatte og kunder med øks på Hell Kjøpesenter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.