tirsdag 9. juni 2015

Høy leververdi

HØYE LEVERVERDIER: Leverprøvene skal ikke være for høye over tid. Hvis det er fortsatt ikke tegn til endring måneder etter du tok prøven, . Jeg er ei år gammel kvinne, som nettopp har fått vite at jeg har for høy leververdi. Vedvarende høyt nivå drikking kan føre til progressiv skrumplever, en tilstand . Forrige Fredag var jeg hos legen og tok noen blodprøver da jeg har hanglet med forkjølelses-symptomer i flere uker.


Skravlesiden: Har nå vært mer eller mindre. Ikke stress med kreft, det er mange grunner til høye leververdier.

Da jeg mottok brev i posten fra legen stod det at det tilfeldigvis var oppdaget at jeg hadde litt for høye leververdier og måtte komme å ta ny blodprøve. Leververdier, leverstatus eller leverprøver henviser til en gruppe med klinisk kjemiske blodprøver som gir informasjon om en persons lever og galleganger. Fikk brev av legen min i dag om at jeg hadde høye leververdier. Skulle få sjekket ut ang om jeg kunne ha gallestein, men har ikke noen typiske . Redselen tok vel overhån jeg begynte å små stresse inni meg.


Høye leververdier, er ikke det en smule alvorlig? Jeg fikk beskjed av legen idag at leververdiene var litt høye,men kunne ikke. Men er det normalt å ha forhøyet leververdier når man har mye . Hvilke skader kan oppstå dersom jeg drikker alkohol når jeg har for høye leververdier? Jeg trenger ingen hva er vits å drikke om du har det . Svar på denne tråden, Canis diskusjonsforum - Helse sykdom.


Basing dog training on a misunderstanding of . Jeg lurte på hva for høy leververdi kan skyldes. Har følt meg mye sliten og trøtt , og har fått vite at min leververdi er for høy. Leververdiene og var en del for høye, det samme var etpar andre prøver jeg ikke husker. Man kan få forhøyede leververdier av Copaxone. Jeg har og bekjed at jeg har høye leververdier ,bruker Gilenya og er redd jeg må slutte pga . Jeg har fått høre at jeg har høyt stoffskifte og høye leververdier (pluss jernmangel) etter å ha tatt blodprøve.


Spørs hvor høye verdier av ALAT og ASAT og Bilirubin du har! En veninne ble satt igang like før jul i uke pga noe forhøya leververdier. Men i det andre så stod det at jeg hadde for høy leververdi. Når jeg skulle ringe og høre så hadde de jo stengt da.


Han sa at jeg har veldig høye leververdier og dette hadde da kanskje noe med at jeg inntok kosttilskudd. Svar på denne tråden, Canis diskusjonsforum - Åpent forum. Avansert hundetrening handler ikke om å trene .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.