mandag 29. november 2021

Vinduskarm pynt

Har du en bredere vinduskarm , kan den by på mange muligheter. Du kan sesong - pynte med lys og blomster, og du kan faktisk også bruke denne plassen til . Men her er alle springbrettene for smale til pynt. Vi har hverken bred vinduskarm eller springbrett under vinduene våre i stua eller kjøkkenet.


Hjelp meg med mine kjedelige vinduer! Hva har dere til pynt i vinduene deres?

Jeg vil gjerne se bilder av vinduskarmen din - trenger. Bufret Lignende Boliginteriør kan man liksom aldri få nok av. Nips og pyntegjenstander bidrar til å skape personlighet i hjemmet - Finn dine dekorasjoner på Bolia. Vaskemiddel bokser og flasker, shampoer og spraybokser, det er ikke særlig pent når de står til pynt i vinduskarmen.


Men det er faktisk en del . Min vinduskarmer preges av planter. Alle mulige planter, i alle mulige slags potter. Vinduskarm innlegg 21.

Vegglysestake og pynt til vinduskarm innlegg 30. Tre store stuevinder, forslag til dekorasjon? Flere resultater fra forum. Her var det tidligere en smal vinduskarm.


Den måtte selvsagt fjernes for å gi plass til den nye. Jeg har laget denne bloggen da jeg lever og ånder for DIY (do it yourself). Jeg håper på å inspirere dere med tips, bilder og forklaringer. Ja, hva har dere andre? Vær den første til å glede fotografen med en kritikk på dette bildet!


Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto. RIVIERA MAISON - BÅND HOME IS. Nydelig dekorbånd fra Riviera Maison med teksten: Home is where you can be you Nydelig til å pynte lysestaker, rundt . Gi meg en vinduskarm og jeg skal pynte den for deg. Det er noe egent med en leilighet eller hus med vinduskarmer. Her skal det lite til for at du . Litt pynt i jula og lys for stemning.


Blir julelys i vinduet om vinteren LED-lys ellers. Smile Gleder meg til jul i nytt hus.

Sun-jar er superfin og blir . Jeg tenkte å ha noen fine og ganske store hengelykter - i tillegg til pynt i vinduskarmene , men er greit å kunne henge ting ned også, med små . Pen pynt til vinduskarm og bord. Telysene skinner ekstra fint gjennom holderne fra Tom Dixon. Et smalt, høyt vindu kan være utfordrende å pynte.


Vi har valgt å understreke formen med den smale lerkegrenen som holder seg der den skal . Du kan bruke mini worlds som fin pynt i en vinduskarm , som pynt på julebordet eller kanskje som en del av større nisselandskaper, som i min . Bordpynt, i en smal vinduskarm , baderomsplante eller en liten vertinnegave - Mini Calandiva passer til det meste, og nå får du dem fra oss i disse fine,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.