fredag 4. juni 2021

Taklampe feste

I taket er det en blekk/stålplate hvor kablene kommer ut. Her finner du transformator, koblingsbokser, bevegelsessensorer, lampeledninger, lampeskjermer med mer. Vi har kjøpt en taklampe av typen Rotvik fra IKEA, men når vi skal montere den finner vi ut at den tar utgangspunkt i at man har diverse fargete . LAMPE I TAK: Det er samme fremgangsmåte som for et støpsel, hvis du skal feste en lampe i taket. I taket kan det sitte en liten spesialkontakt for taklamper, men i eldre.


Skal skru opp feste til en lett lysekrone i taket. Går det greit å skru vanlige skruer i gips når krona er ganske lett, eller er det egne skruer som bør .

Nå finnes det faktisk enkelte modeller taklampe beregnet for krokfeste. Personlig monterer jeg taklampene for folk med vanlig taklokk om de . Da vil det være godt feste om ikke malingen er dårlig og flasser. Jeg skulle gjerne ha festet en taklampe i et gipstak. Problemet er at det går en ventilasjonskanal rett over pluss at det er sprinkelanlegg med en . Jeg kjøpte meg en slik Muuto-lampe i dag og nå sliter jeg litt med å henge den opp.


Trodde den kom med støpsel, slik at det bare var å henge . Montere taklampe med stikkontakt til sukkerbit. Kabel til lamper i kjøkkenlamper er ikke betryggende festet, jf.

Jeg har en taklampe av type Philips Hue Ceiling, se vedlagte bilder. Der er ikke noe uttak for ledninger fra . Vurderer å mpntere en taklampe i stua, da fortrinnsvis med dimmer. Er ikke noe takpunkt i stua fra før, så det blir ikke et skjult oppsett.


Hei Jeg vil gjerne sette opp en taklampe i et tak med rabitzhimling. Det ligger skjult elektrisk anlegg i taket som er nytrukket av elektriker. Sammenlign tilbud på Feste taklampe i kategorien Innendørsbelysning fra en rekke nettbutikker.


LampGustaf Taklampe LampGustaf Faster Plafond Hvit cm. For middels tunge innfestinger – kg. Postkort: Takdekorasjon fra Kongsberg Kirke, med feste for taklampe sentralt i motivet.


Feste for taklampe, original og fortsatt i sin innpakning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.