mandag 10. mai 2021

Tolvkant bits

Torx, tamperproof: Tx 3mm, Tx 1mm. XZN (tolvkant): Mx 1mm, Mx 1mm, Mx 1mm, Mx 1mm. Har et bitssett med XZN (tolvkant) m og og trodde jeg var dekket.

Jeg har spurt fint på delelageret her å fått kjøpe kun en bits av et . SLAGRINGNØKKEL TOLVKANT MM 25 USAG SLAGRINGNØKKEL TOLVKANT MM 25 USAG. BITS PH LANG 1/IMPACTOR DIAMON WERA. Pipe, tolvkant, metrisk 3/8” Vis meg hvor jeg kan kjøpe produktet .

Eftersom att det inte finns något som heter 12-kant torx är det nog därför du inte hittat det. Det du letar efter är troligen Xzn hylsor/bits. Innvendig tolvkant skruer (XZN) derimot har jeg aldri hatt problemer me. M5-Mi längd 29/mm, st torxbits T10-T60.


Bits mm st insex 5-mm, st tolvtandade M6-Msamt st torx T25-T55. Men for å løsne drevet i horisontal-leddet, trenger jeg en tolvkantet spline bits. Noen som vet størrelsen på denne, og eventuelt hvor man kan få . BS9093CD Cardic Storlek: M M M M1 MBits-set, tolvkant.


Set med tolvkantsbits i två längder om och mm.

Her er settet: Bitssett, deler Bits av CrV-stål. Betalning inom 1vecka efter avslutad auktion. Nei, det er verken unbrako, torx (sekskant) eller XZN (tolvkant). Mannen, det skulle du nevnt når vi var innom og beundret Jimny-hybdriden din! Heavy duty slagnøkler for bruk med hammer eller slegge.


Settet inneholder det du trenger for å løsne tolvkant bolter til bremsecalipere. Dette er bits og størrelser man sjeldent har hjemme i verktøykofferter og vogner. Jeg kjøpte ett tolvkant-bits på Wurth, husker jeg var innom Biltema når jeg drev på med toppene, men de hadde ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.