torsdag 14. januar 2021

Voksenlærling elektriker

L for Aktiv Bemanning Norge AS. Videregående skole og så lærling eventuelt voksenlærling. Det går greit å ta teorien på vgs som privatist hvis du har allmennfag fra før.


Huy Duc Tran (26) skal bli elektriker. Et yrke ganske langt unna hans fire siste år som fiskehandler. Han var så vidt innom hotell- og .

Starte på yrkesfag som 30-åring 8. Bufret Lignende lærlinger i 9. OPPLÆRING I BEDRIFT FOR ÅRS FAG. Som voksenlærling (EUV) får du en løn, der svarer til fagets mindsteløn for ufaglærte, og virksomheden kan få tilskud til din løn. Flere forskellige betingelser skal . Du vil indgå i et vedligeholdelsesteam med smede, elektrikere , automatikelektrikere, samt PSC-folk.


Din vigtigste opgave vil være at tilrettelægge vores . Er det mulig for meg å få meg en utdanning som elektriker uten å må gå skole? Etter at søknadene var behandlet, fikk jeg svar på at jeg .

Hvor mange år er det, og MÅ man jobbe som lærling etterpå? Hvor mye har du rett på i lærlinglønn? Elektriker er en utdanning på videregående nivå. Finn svaret på hvor mye du skal ha betalt som lærling i Norge. Dette kan du gjøre uavhengig om du har rett . Under læretiden i Bravida vil du jobbe sammen med våre erfarne elektrikere med fagbrev.


Når du har vært lærling på heltid i ca. Hei jeg er år, å skal til vintern ta eksamen VGelektrikerfagene, etter det starter jeg å jobbe som lærling , så lurte jeg på om jeg måtte . Lurer du på hvor mye du får i lønn som lærling ? Du vet kanskje allerede at du vil motta lønn i lærlingperioden, men vil vite hvor mye. Jeg har nå jobbet i omtrent mnd som voksenlærling elektrikker og stortrives i jobben.


Ledige stillinger, bedriftspresentasjoner, traineeprogrammer og yrkesguide. Startsiden for jobb og karriere i Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.