onsdag 20. januar 2021

Trygg trafikk for store og små

Gode vaner som etableres fra barna er små, øker sannsynligheten for at barna . Et nostalgisk minne fra barndommen på 90-tallet. Tekst: Trygg trafikk for store og små, hvor skal vi leke.

Trygg trafikk for store og små, hvor kan vi leke og hvor skal vi gå, det som er viktig er å forstå, det skal vi lære oss nå =D Er det mulig å få tak i de. Tekst: Trygg trafikk for store og små, hvor skal vi leke? Tekst: Trygg trafikk for store og smÃ¥, hvor skal vi leke?

Det som er viktig er Ã¥ forstÃ¥, det skal vi lære oss nÃ¥! Få innspill og inspirasjon til å øke barnas bevissthet og gjøre de tryggere i trafikken - helt gratis. Jeg husker da jeg var liten, da satt jeg å hørte på alle trygg trafikk kasettene mine i flere timer.


HER Kan du høre sangen trygg trafikk for store og små, en sang som har holdt koken siden jeg var sikkert år gammel.

Vassboten har flere råd for å trygge trafikksikkerheten til både store og små som skal gatelangs . Det som er viktig er å forstå, det skal . Dette ønskjer Trygg Trafikk å gjere noko med og dei inviterar derfor alle. Jeg vil vite trafikken + Trygg Trafikk hefte + refleks - Utsolgt. Jeg vil vite- bøkene er tilpasset førskole og småskolebarn. Leiar i Fylkestrafikksikringsutvalet (FTU) Nils T. Du blir ikke trygg i trafikken av å sitte i baksetet på en bil. I en travel hverdag er det viktig å finne løsninger som fungerer for små og store.


TROMSØ: Under halloween førstkommende mandag vil mange små gå fra hus. Nå roper Trygg Trafikk et varsku til alle foreldre, i anledning kvelden før. Trygg Trafikk mener menn bør lære av kvinnene og roe seg bak rattet.


Selv om det totalt sett er små tall, viser økningen i antall omkomne at . Asfalten sluker lyset Erik Hartmann fra Trygg Trafikk (t.h.) og. Så kan de ta refleksene med og henge dem på yttertøyet til store og små.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.