tirsdag 19. januar 2021

Regnskapsskolen nki

Regnskapsskolen er fagskoleutdanning som gir formell kompetanse. Godkjent for Lånekassen. Hvilke teknologiske endringer kommer til å ha konsekvenser for regnskapsarbeid i årene som kommer?


Noen som har tatt dette kurset? Er NKI et fullverdig studietilbud?

NKI Nettstudier - Regnsskapsskolen - Utdanning. Du lærer praktisk regnskapsføring, regnskapsanalyse og økonomistyring. En regnskapsutdanning som er godskjent for lån og stipend! STUDIER, SKOLER, YRKER og STUDIESTEDER.


Vil gå et kurs hvor jeg lærer regnskap fra a til å Ser at NKI har noe som heter regnskapsskolen , noen som har tatt det? Alle trykte og skriftlige hjelpemidler er tillatt. Fullført studium og bestått eksamen får tittelen Regnskapskonsulent NKI og mottar vitnemål.

Etter å ha fullført regnskapsskolen hos NKI , gikk hun fra å jobbe som regnskapsmedarbeider over i en stilling som regnskapssjef hos sin daværende arbeidsgiver. Hva har dette gjort for deg og din karriere? Før jeg tok studiet var jeg regnskapsmedarbeider, etter endt utdanning fikk jeg stilling som regnskapssjef hos min . Det er noen rundt meg som mener at NKI ikke er verdt noe, og som mener at jeg heller burde søke meg inn på nettstudier på BI. Jeg ønsker å jobbe mer som sekretær, men da trenger jeg å lære meg regnskap( det er jo påkrevd i nesten alle utlyste sekretærstillinger) NKI skriver at man ikke trenger forkunnskaper, men at det er en fordel med arbeidserfaring, det kan jeg forstå og det har jeg. Men får man virkelig en innføring man kan . Praktisk utdanning med faglig tyngde.


Dyktige lærere – rask . Jeg drev og lette litt på nettet og oppdaget av NKI tilbyr regnskapsskolen som nettstudiet. Siden jeg ikke har mulighet til å studere fulltid på en stund enda så tenkte jeg at dette kanskje kunne være en mulighet. Etter fullført regnskapsskolen så står det at man har rett til tittelen regnskapskonsulent.


NKI har svært mange fornøyde studenter ellers, men regnskapsskolen har de virkelig ikke klart å gjøre noe med. Er dette en bra sted og . Svært mange studenter uttrykker misnøye, og feil som er gjort tidligere er ikke blitt rettet opp senere. Det sendes ut elevundersøkelser to ganger pr år, og disse viser at misnøyen med NKI stort .

Kursavgiften inkluderer ikke eksamensavgift. Markedsføring, Markedsføringsskolen i. Lise har ansvar for regnskapsavdelingen i Bergen. Hun er også en av to medarbeidere med ansvar for all saksoppretting med tilhørende hvitvaskingskontroll.


Det stilles stadig større krav til kvalifikasjoner innenfor økonomi og regnskapsførsel, og mange har behov for faglig påfyll innen dette området.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.