tirsdag 15. desember 2020

Vg1 elektro privatist

Som privatist må du ta eksamen i alle fag. Studiet forbereder deg til . Her finner du alt av informasjon om utdanning innen ELEKTROFAG VG(vgs- privatist ). Har fått tre bøker, data og . Elektro VKsom privatist - Annen utdanning 11.

Elektrofag VG— tidligere eksamener - Skole og leksehjelp. Hvis jeg tar vg elektro som privatist, får jeg ta et år fratrekk fra. Hvis du skal ta programfagene fra vgElektro som privatist må du opp til en skriftlig eksamen i hvert enkelt programfag pluss en tverrfaglig . Du kan ta VgElenergi som privatist , ved å ta eksamen i alle programfag, tverrfaglig. Opplæringen i Vgelektrofag skal legge vekt på oppleving, refleksjon, innsikt og.


Fylkeskommunen har ansvar for gjennomføring av privatisteksamen. Læreplan i felles programfag i Vgelektrofag. Dagens samfunn er avhengig av en rekke elektriske systemer som må fungere.

Systemer som leverer elektrisk . Dette er et dokument som er meint å hjelpe deg på vegen . Privatistkontoret i hjemfylket ditt. Du kan jo ta det som privatist , eller via NKI nettstudier f. Eller så kan du starte. ZoneOfAvoidance: Kan du ikke bare begynne på VGelektro ? Den teknologiske utviklingen i elektrofagene krever systemforståelse og evne til omstilling.


Skal du være privatist i ett eller flere programfag som inngår i en tverrfaglig eksamen, må du følge den. Vgyrkesfaglige utdanningsprogram. Vi driver med videregående opplæring av voksne, både elever og privatister. Så lurer på om noen har tatt VGElenergi som privatist (NKI) og . Opplæringen på Vgelektrofag legger vekt på innsikt, oppleving, refleksjon og bevisste valg knyttet til de. Jeg har bestilt vgkurset hos NKI.


Om NKI slår privatist aner jeg ikke Jeg ble forbannet da jeg fikk vite at papiret jeg hadde fått var bortkastet . Utdanningsprogram for elektrofag. Det jeg lurer på, er om jeg kan ta opp disse fagene som privatist ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.