mandag 3. august 2020

Pusse opp skjenk

Har endelig fått tid til å pusse opp den lille teak-kommoden jeg kjøpte på loppis i fjor. På denne skjenken brukte jeg rødsprit, sandpapir, pensel og ruller som er . Det meste av min leilighet består faktisk av ting jeg har pusset opp eller.

For en liten stund siden kom jeg over en skjenk jeg syns var superfin. Ved nedpussing av flater, oljebehandling eller maling kan . Det krever litt maling, noen nye tekstiler og litt arbeidsinnsats for å gi loppemarkedmøbler en renessanse. Når sparkelen er tørr, pusser du lett over og fjerner støvet.

Hei Jeg skal pusse opp soverommet til sommeren og da vil jeg også male sengen . Hei igjen ;O) Du bør bruke heftgrunning på første strøk. Husk å tørke over med rent vann etter at du har vasket med . Denne skjenken holder jeg på å male hvitJeg har arvet den etter min farfar er han som har laget den for år siden Gleder meg til . Har pusset opp en del slike og etter min oppfatning er det eneste som fungerer å . Har teakbordet fått flekker av julefeiringen? Ikke fortvil - det er ganske enkelt å rette på. En bandsliper gjør susen når en skal pusse ned glatte flater.


Stålherderne ville ikke få pusset opp pauserommet sitt.

Torland skrur opp termosen, skjenker, kaffestrålen i lett bue. Vi holder på å pusse opp et spisebord i palisander (fra 60-tallet),. Slik så skjenken ut før vi pusset den opp!


Gammel og sliten, noe som skulle by på flere problemer senere i oppussingsprosessen. Man oppdrar ikke et barn, man veileder en fremtidig voksen. Her har vi pusset opp en gammel skjenk med fargen elegant. Skjenken far fått gullbein #ikwessel #afterbefore #elegant #elegance #oppussing #skjenk . I går brukte jeg et par timer på å pusse, rense og olje skjenken jeg kjøpte på. I neste blogginnlegg med skjenken er den nok fylt opp både . Overlykkelig over endelig å bli ferdig med denne skjenken som nesten ble et.


Det jeg har gjort er; pusset ned endel ujevnheter og tatt bort gammel maling,. Liker å pusse opp små og store møbler, strikke, sy, brodere osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.