tirsdag 26. mai 2020

Sikksakk teppe

Luftig babyteppe i glade farger i myk Pickles Pure Thin Alpaca. Dette teppet er enkelt å strikke og blir utrolig dekorativt. Heklet babyteppe med sikksakk i DROPS Alpaca. I denne DROPS video viser vi hvordan man kan strikke et sikk-sakk mønster, som er brukt i flere av våre.


Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen.

Dagens oppskrift: Sikk-sakk - teppe. Jeg så en oppskrift på et Sikk-sakk - teppe hos Picles. De har lagt ut gratis oppskrift.


Jeg har ikke tålmodighet til et stort teppe, selv om jeg kunne . Jeg har strikket, iallfall årets, fineste teppe;) Jeg er SÅ fornøyd! To flotte tepper du lager :) Har ett teppe som ligner litt på det første du har laget som. Og super oppskrift på sikksakk teppet - den ska eg prøva!

Jeg setter utrolig stor pris på at dere legger igjen hyggelige kommentarer. Jeg fikk også et spørsmål om hvordan jeg strikket sikk sakk mønsteret . Innlegg om sikk-sakk - teppe skrevet av Johanne Døhlie Saltnes. Såå fornøyd med mitt siste heklearbeid. Tok ikke så lang tid som jeg hadde trod.


I dag ville endelig blogger ta imot bildene av sikksakk - teppet mitt. Teppet var både enkelt og morsomt å strikke, og med tykt garn og tykke . Video er presentert for Camillas Garn og Trå av Øyeblikk via Camillas fotolinse, Camilla Wulff Bergland. Skal på nattevakt i natt og kunne tenkte meg å begynt på et nytt prosjekt. I was somehow surprised that the bed spread was just as popular. He demands to sleep with it every night.


Oppskrift fra Drops, ble nok noe tykkere enn alpakkaen som egentlig . For litt over en uke siden startet jeg på et nytt hekle prosjekt. Har lenge hatt lyst å hekle meg noe med sikksakk mønster, men heklelysten . Sammenlign tilbud på Sikk sakk teppe i kategorien Tepper fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt kjøp av Tepper ved hjelp av vår .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.