tirsdag 21. april 2020

Interiørblogg kjøkken

En lazy søndag har jeg hatt, og det har vært så etterlengtet! Sovemorgen, god frokost, smårydding og lammestek til middag. I dag kommer første galleri, med kjøkken vi bare MÅ vise frem, men.

DESIGNLYKKE med tittelen årets interiørblogg kåret av . Det er noe av det første jeg gjør når jeg står opp. Trasker ut på kjøkkenet og setter på kaffen. Før var kjøkkenet hundre prosent i orden, men dette var et kjøkken som var satt.

Gulvet er fra TK gulv og interiør i fredrikstad og er et clickín 8-laminat gulv . Denne måneden var det interiørbloggernes flotteste kjøkken det skulle konkurreres om på Norske interiørbloggers side. Martin og Caroline har fått et nytt flott hjem i Flateby. De har valgt å legge det fine lamiantgulvet Colonial Vintage Formosa. Velkommen inn i husets Hjerte: God mandagskveld!


Tenk nå er vi igang med årets første uke, det er deilig det. For år siden startet jeg min aller første interiørblogg. Vi rev ned veggen og lagde kjøkken, spisestue og stue i et stort rom.


Mange av oss har pusset opp et kjøkken, eller vi planlegger å gjøre det – og uansett om det er i en liten.

Kjøkkenet var i likhet med stuen et rom det ikke hadde blitt gjort noe med siden. Male kjøkken I forbindelse med at vi skulle lage nye Trinn-for-trinn filmer til . Jeg tenker stadig på oppussing av kjøkkenet. Instagram og der dukker det stadig opp de lekreste bilder av nytt interiør og flotte stylinger. Jeg drømmer om hvilke fliser vi skal ha på kjøkkenet når vi en dag får.


På bloggen kan du lese om interiør, gjør det selv-prosjekter (DIY), . Oppussing av kjøkkenet står på planen, og forhåpentligvis er vi snart i gang. Ta gjerne turen innom min blogg en gang å se hva jeg skriver. Til stue, kjøkken, soverom eller bad – dette er gavene for alle som elsker interiør og design. Tags: diy, gravidblogg, interiør, interiørblogg, juleblogg,.


Det er på kjøkkenet du starter dagen, med søvnige øyne og store ambisjoner. Sigdal har kjøkken, bad og garderobe i go norsk kvalitet. Moderne, tidløst eller klassisk; du har valget! Se vårt utvalg av kjøkken, ba garderobe og tilbehør . Den siste tiden har jeg gått igjennom kjøkkenet der jeg har veldig mye av Riviera maison.


Hobbyen min er jo å drive med interiør, og mine favoritter her hjemme . Vi har oppdatert kjøkkenet litt med nye fliser over benken. Vi har revet en vegg mellom kjøkkenet og stua og fått åpen løsning. Jeg postet et bilde av dagsenga på kjøkkenet på Instagram her om dagen. Operasjon på stemmebåndene resulterte i god til til blogg og skriving. Skip to navigation Skip to content Interiør Nettbutikk av Frk.


Et nydelig super-stilrent kjøkken i historiske omgivelser! Elsker kontrasten mellom det nye og det gamle; kjøkkeninnredning i grått og sort med rene linjer og . Bruker du panel får veggen naturligvis samme flate som resten av kjøkkenet. Jessica driver en av våre favorittblogger Ekte interiør der hun nå deler hvordan . Mobalpa Grini på Østerås kan friste med både flotte kjøkken og gulv som matcher. Harmoni Interiør er ikke som alle andre interiørbutikker.


Bli med inn på kjøkkenet deres for å se hvordan du på en enkel måte kan. For å få svar, har vi hengt rundt på et kjøkken med en av interiørdesignerne våre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.