tirsdag 21. april 2020

Ikea glassmonter

Du kan enkelt lyse opp tingene du vil vise. Gjem bort dukene, og vis frem porselenet. Duker, servietter, stearinlys til romantiske middager – det kan være vanskelig å få plass til alt sammen. Heldigvis sørger våre skjenker og andre oppbevarings-løsninger til spiseplassen for at alt er på plass der du trenger det.


De fås i stiler som matcher bordene og stolene våre.

Med vitrineskap i et utvalg av farger og stiler kan du oppbevare sakene dine trygt og ute av veien, og samtidig ha dem på utstilling. Prisen er pr stk, inklusiv mva. Fint glassmonter selges. Noe slitasje, bør sees.


Kan ha en spotlampe inni. Ikea glassmonter i bøk selges pent brukt. Kjempefint glassmonter selges da det ikke er plass hos oss.

Flexi Innredninger AS produserer alle glassmontere etter kundens ønske. De kan enten skrues fast, stå på hylle eller henges i panelvegg . Ettersom jeg egentlig er på utkikk etter et glassmonter til å utstille samleobjekter i har jeg en ide som jeg trenger hjelp til å utføre på best mulig måte. Tanken min som dere kan se på b. Jeg håper ikke det har noe å si . Der får de den hedersplassen de fortjener, samtidig som at det blir mindre støvtørking på meg. Win-win, kaller vi det. Helt rosenrødt er det selvsagt . Kvelden Forhåpentligvis er det noen som kan hjelpe meg her: Var på konsert i går (lørdag.) med Flogging molly dette endte da slik: (se bildevedlegg.) Føler da at skoene nesten ikkje kan brukes :P må.


Glassmonter til salgs fra Kr. Så, for å redusere stressfaktoren en smule, ble løsningen å samle så mange som mulig av figurene i en glassmonter ( IKEA ble løsningen også denne gangen). Maling ~ Min nye warhammer lagring, by IKEA.


Ikea Kjokken Utstyr ~ Interiør og Møbler . Vitrineskap glassmonter ikea detolf stk pent brukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.