onsdag 15. januar 2020

Kcl verktøyvogn

Verktøyvogn 1Ultimate med verktøy - KCL. Meld deg på vårt nyhetsbrev her. Lämna följande fält tomt.


Og 6-14mm Lange piper . Muligens litt varierende kvalitet på KCL-verktøyet (har prøvd noen skralle-nøkler som ikke stod opp til forventningen, men mange sier at det er problemfritt), og i alle fall mye snacks i det settet. Kulelagrede skinner for skuffer. Diverse verkstedutstyr fra Nordic Lift. KCL 1verktøyvogn med livstidsgaranti. Solid vogn for proffe med nytt design.


Denne vognen har jeg ikke sett live men jeg har sett mange dømmer dette verktøyet nedenom og hjem. Er vist veldig mykt stål i verktøyet. Har derfor intet mer å tilføye enn dette. I forhold til pris og antatt kvalitet synes jeg dette er litt dyrt. Skal nå investere i ny verktøyvogn , og har fundert litt på hvilket merke eg skal ha.


Ok kvalitet (noe av kcl er å foretrekke over eks Teng Tools eller Wurth, min personlige mening), samt at de evner det som svært få andre gjør, å faktisk fylle opp vogna med alle piper, ikke hoppe over noen få str som . Foma rengjøringsmaskiner. Inneholder 3deler verktøy med flott finish og livstidsgaranti. FETTPRESSE SETT KOFFERT KCL. VERKTØYVOGN RØD 2DEL.


Syreveien Auto i går ☺ Johan har fått seg ny verktøyvogn. Ellers kan jeg lage et juletilbud på en komplett verktøyvogn fra KCL den inneholder også en del luftverktøy, si i fra så kan jeg se hva jeg får til. KCL1verktøyvogn med 3deler Designet for bilmekanikeren Livstidsgaranti på verktøyet Se vår nettside for mere innholdsfortegnelse Prisen er eks.


Jeg har masse verktøy . Spørsmålet er om verktøyet fra Fosen Tools er like bra eller evt. I år er vi blitt sponset med verktøyvogn inkludert verktøy av merke KCL Tools. Endelig kan vi slutte å slite på disse tunge verktøykasser som vi har.


Fleksibelt for ytterligere innlegg. Overskap KCL 1passer oppå. Innlegg med verktøy og tilbehør kan kjøpes løst. Mål: BxDxH: 723x481x985mm.


Indeco Serie 8er, slik som hele Indecos øvrige sortiment, slitesterkt og tåler . Kan brukes på PC, TV, Ladere etc.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.