tirsdag 28. januar 2020

Jotun snedråpe

Produkttype: Toppstrøk. Jeg nærmer meg på slutten av fargevalg. Jeg har vært innom og kjøpt prøver som heter snedråpe og lys antikkgrå, og ser at jeg ikke liker . Jotuns fargesjef gir deg en beskrivelse av de beste gråfargene.


Se Instagram-bilder og -videoer fra emneknaggen snedråpe. Alle gipsoverflater sparklet i flere omganger: Jotun Herdende masse,.

Hei Går fargene snedråpe , Sober og Form til farger som bomull og antikkgrå? Lisbeth Larsen, fargesjef i Jotun , liker å teste ut fargene hun anbefaler. Aller helst skal de virke avslappende, og i sin egen leilighet har hun gått . Latte er forresten det samme som Jotun LADY Lys Antikk, så har du . Samarbeidspartnere: Jotun , Green.


Jeg får ikke alltid vilja mi… Nå lar jeg han få “vinne” ved å gå for snedråpe , så har jeg noe å gå på til neste gang vi er uenige. Den lyse heter Snedråpe og den mørkere nyansen heter Morgendis, fra Jotun sens. Han kan garantere at råstoffer som irriterer . Frostrøyk og Varmgrå finner du prøver på i jotun Fargesenter Ute.

Vi har brukt lang tid på å kikke gjennom Jotun sitt fargekart, huket av på de mest aktuelle fargene og vært . Demring bør du kombinere med hvitere toner men dette har vi. Fra kjøkkenet ser man inn til soverommet nr som jeg skal bruke som. Vi har Sand fra Jotun på soverommet, og den er alt annet enn grå. Fargekart - Jotun Sens under gråtoner, Jotun Sens Snedråpe.


Nå står det mellom denne og Snedråpe , men jeg tror Snedråpe er for mørk. Den grønnfargen, er den veldig tydelig? Vil liksom ikke ha grønne . Linn Wisløff til Jotun LADY.


Vurderer blant annet Tidløs fra Jotun som hovedfarge, men lurer litt på hvilke farger . Rommet er malt med Jotun snedråpe og lister er byttet til tykke hvite lister. Og av denne benyttet jeg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.