fredag 10. januar 2020

Gjennomsiktige julekuler

Gjennomsiktige julekuler som kan fylles med hva man ønsker, som godteri eller fargerike perler. Type: Christmas Decoration SuppliesChristmas . I barnehagen et år, laget eldstejenta mi ei julekule i julepresang til oss foreldre.

Jeg synes den gjennomsiktige lette boksen av frostet plast var lekker. Snøballene som lå oppi minnet mer om julekuler en snøballer siden de . Idag har jeg laget en del julekuler som jeg ønsker å dele med dere her på. Gjennomsiktig julekule - Kan kjøpes på de fleste hobbybutikker.

Skravlesiden: slik at man kan åpne de og putte noe inni selv. Delbare julekuler laget av akryl fra Rayher - perfekt for både voksne og barn! Pynt etter din egen stil og smak, og lag dine egne julekuler. Men om man skal gjøre noe med de så blir de . Lag julepynt ved å la barna putte fjær oppi gjennomsiktige julekuler fra hobbybutikk. Jeg skal vise dere noen forskjellige metoder, og til alle sammen trenger du gjennomsiktige julekuler.


Jeg har kjøpt de små på Rusta og de store . Lag din egen fotomontasje julekuler på uskarp bakgrunn - Gjennomsiktig PNG versjon om Pixiz.

Jeg har faktisk noen tomme gjennomsiktige julekuler i en kasse her som det går an å gjøre noe med. Og jeg har sånne broderingssirkler i tre . Elsker når man gjør sin egen vri på dekorasjon, og denne ideen tror jeg at jeg rett og slett må kopiere. Alt du trenger er gjennomsiktige julekuler . Julekulene på årets juletre som er inspirert av Snøfall er veldig dekorative og utrolig enkle å lage.


Alt du trenger er gjennomsiktige julekuler, . Jeg liker godt potteplanter i gjennomsiktige vaser! Store flotte julekuler Den minste er cm. Stor 1cm i diameter Fint oppheng 1pr.


Primary Elements, Pure Mica + Simple Solution og klare julekuler. Simple Solution (helst # 3) helles i en gjennomsiktig julekule for å dekke hele innsiden. Last ned gratis bilder om Julekuler fra Pixabays bibliotek på over 8500offentlig domene-fotografier, -illustrasjoner og -vektorer. Det spesielle med decoupagelim er at det blir helt gjennomsiktig når det tørker. Legg på flere bilder om du ønsker, du kan også bruke en serviett med mønster . Henges til tørk Anbefalt sprayet med fiksativspray, eller overlakkert med multi-medium (gir en gjennomsiktig hinne) , så drysser det mindre.


Du omtaler nå: 3pk glasskuler i grått, beige og gjennomsiktig, 8cm. Jeg har kjøpt store gjennomsiktige julekuler i orange, rødt og cerise, så her blir det retro-jul ;) Ikke en eneste rød nisse finner veien inn i kåken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.