mandag 11. november 2019

Rottefelle jula

Kraftig rottefelle i plast som er enkel å sette opp og tømme. Stor rottefelle som kan åpnes i begge ender, noe som gjør det enklere å legge åte i buret. Svært effektiv og hygienisk felle med langtidsvirkende middel.


Døde mus er enkle å fjerne, og det innebygde middelet gjør at fellen er effektiv over lang tid. Effektiv rottefelle med verdenspatentert teknologi!

Hvis du vil bli kvitt rottene på en human og miljøvennlig måte, er Mjölner fellen for deg! Patentert teknologi og . Rottefellen Rat Snap fra Vilomax, i tre med lokkeost. En berøring av osteplaten og fellen smekker igjen ? De gjennomgående festene er . Og er i så fall en rottefelle av denne typen veien å gå?


Kjøp en gammeldags rottefelle. I forbindelse med bygging av vaskerom i kjelleren hører jeg det romsterer oppe i etasje skille.

Har satt ut en felle med salami, uten hell. Denne artikkelen har vært publisert på Dinside også tidligere. Mus søker seg til lune steder med tilgang på mat, og da er menneskeboliger et . VICTOR Elektrisk mus- og rottefelle.


Tomcat Musefelle Easy catch pk 13- Inkl. Det er ikke bare i julen musene lever farlig. Kampen mot de små gnagerne har pågått i tusenvis av år. De første musefellene man kjenner, er fra . Det viste seg at det er altfor lett for rottene å lirke bort . Jeg har tenkt å kjøpe rottefeller på Jula og sette de i trekasser. Ser ein del snakkar om bruk av rottefelle i innebygd i kasse til fangst av røyskatt . Jeg har ingen rottefeller her, og jeg antar at man ikke kan oppdrive det så.


Jeg kjøpte bøtte og bøttefelle på Jula , med intensjonen om å fange . Men så fikk jeg nyss om at Jula selger humane musefeller. Så jeg får min ene bror til å kjøpe med dette på en julegavehandletur. Perfect Helvmus Har Delagt Min Fine Deilig Helg P With Musefelle Jula. Excellent Fikk Mistanke Om Mus P Kjkkenet I Helgen Syns Det Var Rart Da Katten Er F .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.