torsdag 14. november 2019

Oppbevaring strikketøy

Oppbevaring av strikketøy skrevet i Skravlesiden: Hei dere hobbyentusiaster. Hvordan oppbevarer dere strikketøyet deres? Jeg har begynt å strikke, men begynner allerede nå å bli lei av å se strikketøyet ligge på sofaen.

Jeg tenkte på å legge strikketøyet, garn og . Kjempepraktisk veske for oppbevaring av garn og strikketøy. Rommene har hull slik at du enkelt kan dra garnet ut. Det finnes mange fine tips til fysisk oppbevaring på Pinterest.

Flott monter til å oppbevare duftlys, bøker, gjenstander eller andre ting i. Jeg innrømmer det, jeg er totalt hekta og prøve å snike inn litt strikking over alt. Jeg har tenkt å skaffe meg en fin kurv til å ha strikketøyet i . Stor utvendig lomme med Glidelås som kan romme mønster, strikkepinner, målbånd .

Praktisk pung til oppbevaring av strikke- og sy tilbehør. Et lite etui perfekt for å holde orden på et strikketøy eller til å ta med … Pris27-. Håndsydd Strikketøy veske med store lommer på veskens utside og store. Etui med lommer for oppbevaring av noen strømpepinner og . Her finner du praktiske oppbevaringsformer som smykkebokser, pennal, oppbevaringsbokser og . Jeg fant ut at den var yppelig til å oppbevare strikketøy i. Garnnøstene får akkurat plass, desuten beskytter den mine dyrebare bambuspinner . Skap plass med vårt sortiment av bokser, esker og kurver til oppbevaring! Vi har ulike designer å velge mellom, i forskjellige størrelser og materialer.


Burgundy felted flower cushion - blanket stitched around the outside with french embroidery cor needle felted flowers. Vintage Linen Wall Hanger - good idea for all those dresser skirts my grandmother made. Oppbevaring, Craft poser fra House Doctor.


Kule poser/kurver som kan brukes til det meste - oppbevaring av strikketøy, på kjøkken benken, bladkurv osv. Kurv til oppbevaring av strikketøy eller håndarbeid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.