tirsdag 19. november 2019

Elektro lønn

Elektrikere monterer og reparerer elektriske anlegg. En elektriker er en elektrofagarbeider . Elektroingeniører har som regel spesialisering innenfor et felt, som for eksempel automatiseringsteknikk, elektronikk , elkraftteknikk eller. Når lærlinger arbeider overti benyttes lønn og overtidssatsene for arbeidstaker uten fagbrev, unntatt.


Når lærlinger og TAF- lærlinger arbeider overti benyttes lønn og overtidssatsene for arbeidstaker uten fagbrev.

Sivilingeniører ( elektronikk ) 63. Jurister og advokater 63. Lokførerne har langt høyere lønn enn t-baneførerne. Re: Elektroinstallatør lønn. Installatør- lønn innlegg 29.


Det er ingen tariff og ingen fasit. Andre jobber - Diskusjon. Jeg er klar over at jeg kommer til å gå kraftig ned i lønn dersom jeg.

Det finnes mange utdanninger som gir langt bedre lønn. Men spørsmålet er, hvor mye (ca) kan jeg vente meg i lønn , dersom jeg . Hvis jeg tjener mer enn frikort-grensen, må jeg betale skatt for hele året? I Norge er det ingen generell minstelønn. Enkelte bransjer har likevel innført dette for å hindre at utenlandsk arbeidskraft får dårligere lønns - o. Bravida er en ledende leverandør av installasjon og service innenfor elektro , rør og.


LØNN : En sveiser tjente i gjennomsnitt 36. Gjennomsnittlig lønn inkludert fagarbeidertillegget er kr. Dette er på følgende bedrifter: Caverion AS Hamar, Bravida AS Hamar og Storhamar Elektro AS. Fagutdannede tar fagbrev med lønn og går deretter ut i jobb – gjerne før de er blitt. Statistikken er hyggelig lesning for folk som valgte elektro , . Ute etter å tjene fett?


Da bør du vurdere disse yrkene. Mange gode ingeniørutdannninger innenfor emnet elektro. Er man gjennomsnittlig god i matte fikser man elektro uten problemer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.