tirsdag 5. mars 2019

Poleringsmaskin best i test

Kjøp best i test polishen til biltema, så får du deg en overraskelse ;) Jeg har selv jobbet med bilpleie i noen år, og sverget da til Meguiars, men . Kjøp best i test polishen til biltema, så får du deg en overraskelse Jeg har selv jobbet med bilpleie i noen år, og sverget da til Meguiars, men. Vi har testet fem poleringsmaskiner foran årets båtpuss.

Vår test viser at maskinene som utelukkende er konstruert for polering definitivt er de beste. Hva er best - eller roterende skiver? Dette er Best i test polish fra Autoglym.


Med en enkel poleringsmaskin kan du hurtig få lakken til å skinne,.

Tester NAF/Motor har gjort viser at forskjellen mellom kremvokser på boks og flytende på flasker er minimal om. Med en bra polermaskin blir din bil, båt, motorcykel eller dina golv blanka och fina. Polermaskiner används för att på olika material, tillsammans med tillbehör . I hovedsak trenger jeg en poleringsmaskin til bilen, men er usikker på om jeg skal ha n roterende eller en DA.


Biltema roterende poleringsmaskin - Produkterinnlegg24. Biltema poleringsmaskin - Nybegynnerinnlegg7. Hjelp til og skaffe Poleringsmaskin - Produkterinnlegg30.


Test av Meguiars Mproff serie - Båtforumet - baatplassen. Nå i år har jeg testet Meguiars MMirror Glanze Synthetic Sealant 2.

Kjøpte først en poleringsmaskin fra Biltema, en vinkelkutter med justerbart turtall. Har ikke fått studert hva som står best ennå. Tenkte å kjøpe meg en poleringsmaskin/slipemaskin for å fikse litt på min 520i.


Kanskje best jeg holder meg unna dette, og kun polerer for hånd. Kom faktisk høyt opp i NAFs testing av polermaskiner i fjor i bladet Motor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.