onsdag 6. mars 2019

Bygge nordlandshus

Anita Valrygg, arkitekt København. Vi har også utviklet en egen serie spesielt for kaikanten, det vil si moderne Rorbuer som rommer de fasiliteter de fleste i dag. Du finner ikke maken til vårt nordlandshus ! Nærmere originalen kommer du ikke.


En funksjonell og praktisk hytte med moderne løsninger.

Meget gunstig pris på ferdig oppsatt hytte enten nøkkelferdig eller som råbygg. Nettstedet for deg som er opptatt av husbygging, oppussing og generell problemløsning i forbindelse med dette! Et rundt utbygg var derimot helt greit for Bodø kommune. Hvis man tar et søk på boligdelen av Finn.


Ett av de treffene som dukker opp er Ilstad Går som ligger på Tverrlandet i Bodø. Vi hjelper deg trygt gjennom hele byggeprosessen. Nordlandshus , får man ikke mer enn to treff.


Sammen med våre arkitekter får du akkurat det huset du vil ha.

Vi er en totalentreprenør med mer enn års erfaring fra oppføring av alle typer bygg og restaureringsoppgaver på disse. Vi prosjekterer og utfører alt fra rehabilitering, betongarbeid og nybygg. Hei jeg heter Paul Hansen. For tiden holder jeg på med å bygge nytt nordlanshus på gården.


Jeg er utdannet tømrer og takstmann, jeg vil svare på byggtekniske spørmål og kan forhåpentlig komme med gode tips til dere. Vil bygge enebolig i Lånan. Eierne av bedriften Utværet Lånan ønsker å bygge en flunkende ny enebolig midt i verdensarvområdet. Følger stilen - Vi har tatt utgangspunkt i et nordlandshus. Samtidig blir det likt de.


Vi bygger alt fra badstuer og stabbur til hytter med grunnflate på 1kvadrat, forteller Johansen. Og fordelen med lafteverk? Enten du skal bygge hus alene eller sammen med andre er det mye å vurdere. Kanskje er tomten allerede kjøpt og du har noen tanker om hvordan huset skal passe inn i omgivelsene. Hos Nordbohus kan du velge mellom forskjellige hustyper, både eneboliger og tomannsboliger, som alle kan tilpasses tomt og individuelle . Det er i dag stålplater på taket, men jeg kunne tenke meg å legge torv.


Har noen gode råd å komme med.

Hva gjør jeg for å hindre at torva flyr av gårde i stormen? Forlag til leverandører i området? Bør jeg fjerne stålplatene . Beliggenhet avgjørende - Dette er nok dessverre ingen trend for . Systemhus leverer boliger med et godt inneklima og god design. Kjøper du ferdighus fra oss, kan du være trygg på at resultatet blir godt.


GRUNNER FOR Å BYGGE NYTT HUS. Vi realiserer din boligdrøm. GOD PLANLEGGING God planlegging er halve jobben. Du får et hus som er tilpasset deg og din familiens behov.


Ikke bare nåværende behov, men for mange år fremover i tid. De dyreste tabbene gjøres når folk skal pusse opp, og ikke kjenner til hvordan det gamle huset er bygd. Feil isolering for eksempel, kan føre til sopp og råte.


Dyre tabber når du pusser opp gammelt hus. Wigen Grøndahl, Bygg og Bevar, 11. Jeg stod foran den vesle døren inn til krypkjelleren på eldhuset på gården til min bestemor og bestefar.


Jeg visste at der inne på de gamle hyllene i kjelleren stod det flust med gamle Norgesglass og kanskje skjulte det seg andre herligheter der. Men jeg visste også at den rå og kalde kjelleren huset store . Fyll inn feltene og få tilsendt hyttekatalogen gratis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.