tirsdag 5. mars 2019

Bli elektriker

Bli heller elektroingeniør, elektriker tjener mer enn en vaktmester. Men fysisk er hverdagen ganske lik. Er år og vil bli elektriker - Annen utdanning - Diskusjon.


Hvor gode karakterer for å bli elektriker ? Bli elektriker etter fullført videregående? Hvordan bli elektriker i voksen alder?

Så jeg fikk veldig lyst til å bli elektriker for en stund sida, og oppsøkte derfor Voksenopplæringen i Oslo. Etter at søknadene var behandlet, fikk jeg svar på at jeg . For å bli elektriker kreves det litt lenger praksis enn fem år, siden læretida for elektrikere er et halvt år lenger enn de to årene som er normen. Jeg valgte studiespesialisering siden jeg ikke tenkte så mye på hva jeg hadde lyst til å bli, men nå har lyst til å bli elektriker. Jeg har da tenkte å gå om igjen da,.


Som lærling kan du etter endt læretid gå opp til fagprøve for å bli elektriker. Med fagbrev som elektriker er du godkjent av Direktoratet for Samfunnsikkerhet og . Huy Duc Tran (26) skal bli elektriker.

Et yrke ganske langt unna hans fire siste år som fiskehandler. Han var så vidt innom hotell- og . Eksamen avlegges på nærmeste videregående skole. Privatist eksamen i Elektrofag grunnkurs og andreåret sterkstrøm, deretter søke om å bli elektriker -lærling tenker jeg. Hvis ikke finnes det vel et . Ved å utdanne deg til elektriker kan du bygge på utdannelsen til å bli ingeniør og sivilingeniør. Utdanningsløpet tar rundt år utover avlagt grunnskole.


Det er ganske krevende å bli elektriker samtidig gir det deg mange muligheter . Kanskje veldig off topic her men det virker som om folkene har peiling. Elektriker er en utdanning på videregående nivå. Hun var alene i sitt kull av flere titalls elektriker-elever, og verken hun.


Så godt som ingen jenter vil bli elektriker , som det er et stort behov for, . Enn at jeg, som alltid har vært ekstremt stolt over veien jeg . För att nå den goda arbetsmarknaden måste eleverna på el- och energiprogrammen ta sig igenom nålsögat med arbetsplatsförlagt lärande.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.