torsdag 7. mars 2019

Blandemaskin jula

Leverer betongblanding etter betongblanding! Kraftig betongblander med induksjonsmotor, stabile hjul og en solid stålkonstruksjon designet for å veie så lite som mulig. Trommelåpning: Ø3mm.


Alt for hjemmefiksere til proffe. Togirs blandeverktøy med elektronisk turtallsregulering, Ø1mm gjenget blandevisp og gummibelagte gripeflater. Stabil blander med kraftig 1-faset motor.

Praktisk blander for mindre arbeid med bruttovolum l. Enkel å flytte, med praktisk transporthåndtak. For blanding av betong, sement og gips. Jeg har noen mindre støpearbeider jeg skal i gang me og har behov for å blande inntil kubikk for hvert prosjekt. Jeg tenker å kjøpe en billig betongblader fra for eksempel Biltema. Har noen erfaringer med disse?


Funker det greit for en dags støping nå . Det spørs kor mykje du skal blande. Eg kjøpte ein liten blandar på Obs for 80- i haust.

Jula har maken (men det står eit anna merke på) for ca. Sjekk priser på blandemaskin. Sammenlign priser i mer enn 3butikker! Kjøp blandemaskin billig i nettbutikkene.


Betongblander til salgs fra Kr. Se beste pris på Limex 125LP. Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett. Vi hjelper deg å velge blant 2varer.


Se laveste pris fra over 3nettbutikker. Vis filter Lukk filter. Har en sementblander fra Jula som jeg fikk ny etter at jeg reklamerte på min gamle.


Men da den nye var i hus, var byggejobben ferdig. Maling Tangen - avretningsmasse, balkongdør, belegningstein, blandemaskin , byggeplanke, byggevare, byggevarer, dør, flytsparkel, garasje - Finn firmaer, adresser, telefonnumre. Bor Tangen - avretningsmasse, balkongdør, belegningstein, blandemaskin , byggeplanke, byggevare, byggevarer, dør, flytsparkel, garasje - Finn firmaer, adresser, telefonnumre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.