mandag 18. februar 2019

Bucher slåmaskin

Rundballe - forslag til lett høstelinje? Bucher motorslåmaskin innlegg 30. Kontakt meg oDelar, slåmaskiner , beitepussar. Aebi Dalen frontvogn Dalen kardangvogn. Merke og typer med tekst og bilde.


Tohjulstraktor ønskes kjøpt innlegg 26.

Flere resultater fra bygda. Hos traktorspesialisten Økonomi-deler finner du alt du trenger av traktordeler, reservedeler, hydraulikk og tilbehør til din traktor. Kvalitetsmaskin som er svært . Heile knivbjelken, og forgassaren vart nyleg stole frå . Låven hos mormoren min raste sammen i vinter og denne fant vi i ruinene, den har ikke funket på over 40. Tipper det er slik på din rapid også.


Ensylindra med snorstart å kamikazerevers. REFORM utvikler og produserer spesialnyttekjøretøyer som Metrac, Mounty, Muli, Boki og også slåmaskiner. Disse multifunksjonelle maskinene med .

Traktor å henger har fått ny maling. Ser at Østerbø maskin kan skaffe reservedalar. Det fulgte med en slåmaskin og en plog når jeg kjøpte. Har akkurat kjøpt meg en bucher med kardangvogn. Slåmaskin å jordfreser følger med.


M Beitepussar, Reform slåmaskin , Reform universalmaskin, Reform redskapsbærar,. Landbruksutstyr for alle! No ser eg ikkje at dei blir annonserte lenger. Har ikke vært startet på ca år, men gikk fint når den ble satt . Har teke i bruk ei gammal Gutbrod slåmaskin. Bücher -Guyer i Sveits.


Let litt rundt her, så finner du ut. Hadde vært noe å ha slåmaskin på! Jeg har bygget om eksosen . Utstyr til bucher , aebi , agria, motostandard til salgs pris under hvert bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.