mandag 28. mai 2018

Lage sengegavl med hylle

Ta heller utgangspunkt i det materialet du har, og tenk hva du kan lage av det. Denne hyllen er enklere enn enklest å lage. Vi fikk nytt gulv og ble overrasket med verdens fineste sengegavl.

Sengegavlen er centimeter bred ut fra veggen, bortsett fra hyllen på . Feste hyllen med vinkler på baksiden av fronten på sengegavl. Påføring av olje etter at overflaten er . Kjempesmart med hylle oppå da :) Og veldig .

En sengegavl er deilig å lene ryggen mot når du leser en bok, eller spiser frokost i sengen. Den kan gi følelsen av å bo på hotell, og gjør at . Utrolig lett å jobbe med og smører den bare utover i tykke lag. Hit kommer jeg gjerne innom igjen :0) Sengegavlen var flott!


Det gir også en koselig hylle hvor man kan pynte litt.

Fy så lekkert, hele soverommet fra tapeten til tellekantene i hyllene. Eg må vurdere å legge om stilen slik at eg òg kan lage meg ein sånn :D. Lag en sengegavl – det er rimelig, enkelt og gir soverommet ditt et hint av. Mal en gammel tømmerstokk, eller bare heng opp en enkel hylle.


Tror ikke det er siste gang jeg bygger en sengegavl for dette var gøy! Vi brukte lag vatt á 200g, tilsammen meter vatt. Har fundert på å lage en veldig lignende sengegavl selv etter å ha sett . Kanskje du skal gå all in og lage deg en ny sengegavl i år?


Disse hyllene er blant mine nyeste større DIY prosjekter, og er helt klart blant favorittene mine. Vi har fått bruke Kathrine Haugholts oppskrift. Hun har laget en røff hylle med synlige vinkler og hjul.


Saken fortsetter under bildet SKAP: Innreder du smart med skap og hyller,. Monter tavlelister bak en sengegavl og få fine hyller til bøker og . Hyllen kan bære bøker eller favorittnips, eller inneholde nøkler og henge i gangen. I hyllen over sengegjerdet er det lys og plass til vekkeklokke. Derfor har jeg laget en sengegavl med litt dybde, som trekker sengen litt ut fra veggen.


Hei, jeg må lage ett rekkverk på toppen av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.