fredag 23. mars 2018

Kalkgrå stue

Hei Jeg skal male stue og kjøkken (åpen løsning) og har tenkt på kalk. Jeg har lys Ask parkett, og lurer på om dette er en god kombinasjon? Og nå får du også LADY 103Kalkgrå også i den kalkmalingen LADY.

Vi har en åpen og lys stue med fargen bomull på vinduer og . Kalkgrå – en mellomgrå tone med hint av rødt, noe som gir fargen lunhet, og det beigeaktige preget. Hei, Har malt opp en stue med 99Nøytral grå. Veggene i både kjøkken og stue er malt i fargen Kalk, mens karmene rundt åpningen mellom de to rommene er Diskret.

Her ser du den fine fargen LADY Pure Color 103Kalkgrå. Alle skryter sånn av kalkgrå, men jeg blir alltid så skuffet h. Synes alle stuer er like nå, grå eller beige. Fargesjef og trendanalytiker hos Jotun Lisbeth Larsen vil anbefale kalk og kalkgrå i stuen for deg som skal selge bolig. Kalkgrå, en nydelig farge som er en blanding av brunt og beige.


Explore Margaret Kvandahl's board Stue med kalkgrå on Pinterest, the world's catalog of ideas. Visste du at du kan bruke den populære malingen på møbler? I tillegg finnes den nå i flere forskjellige farger. Fargen Kalkgrå kan være lekker til både dempede blåtoner som 46Skyggeblå eller 40Blåtin eller grønne toner som 1Palmetto for å .

Har fargen Kalk på vegger i stue og gang. Skal male kjøkkenet nå, og lurer på om Tudor er en farge som. Det er syv vinduer i stuen, og både morgen-, ettermiddag- og kveldssol kommer inn i rommet,. Jeg har funnet ut at komplimentærfargene til Sober er blandt annet to farger som heter Kalkgrå og Kalk, VELDIG fine begge to! Henger meg på her, for jeg også skal ha en GRÅ stue :).


Vi har kalkgrå i et rom, og diskret i et annet. Den går til alle slags møbler (både grå, hvit og beige sofa, hvite og svarte møbler/rammer/lamper). Stuen pusset jo jeg opp for ca år siden.


Jeg nøyt synet av ny stue og koset meg slik det var med de lune. LADY Kalk 103er en lys gråbeige tone med hint av rødt, noe som gir fargen lunhet. På de tre andre veggene i stuen, er det malt i sommersnø.


Men jeg forstår at den kan bli litt tung i lengden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.