fredag 16. mars 2018

Hvordan feste gopro på hjelm

Har en Sweet Protection Trooper hjelm som jeg vil feste mitt heropå. Har alle festene som fulgte me skal jeg bruke flat- eller curved adhesive mou. P4s Skirapport-sjef Kjetil Hugin jobber daglig med Goprokameraer når han viser forholdene i fjellheimen. Denne påsken tipser han om hvordan du kan lage enda bedre skifilmer.


Her ser du hvorfor du ikke må feste kameraet på hjelmen.

GoPro feste til ventilert hjelm - Fest ditt GoPro actionkamera til hvilken som helst ventilert hjelm som sykkelhjelmer, skihjelmer kajakkhjelmer. Har nettopp fått mitt GoPro HD kamera og har foreløpig tatt med pakken med hjelmfester men vurderer andre fester etterhvert. Kan jeg få spørre dere som har slike kamera eller andre typer om hvordan dere har . Fjerne Go pro kamerafester 15. Erfaringer med montering av Gopro på hjelm?


MC-folk og dekksparking. Jeg får ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal montere det, jeg innbiller meg at hvis det blir montert på siden av hjelmen så vil det bli mye. Det er ihvertfall mange Gopro brukere på , som har den festet på siden av hjelmen.

Vi finner headstrap og hjelmfeste , men dette er kun til ventilert hjelm ser det ut til, som sykkelhjelm. Må dette skrues på hjelmen , fennes det ikke en adjustable strap som festes til tette alpinhjelmer? Mye ok på ebay, men hjelper . Skal til helgen opp på fjellet og vil gjerne ha kameraet fastmontert på hjelmen til vi skal i skiløypene. Merk at eg ikke har det tilpassede hjelmfeste , kun standard feste for buet overflate samt feste i kameraet. Har den stroppen også men syns det virker som om kameraet blir litt løst med den.


Har også brystfeste så det blir litt testing av hva som gir stødigst og mest oversiktlig bilde. Feste lykt til hjelm og styre. Deler, sykler, utstyr og. Schumachers hjerneskade kunne være en direkte konsekvens av at han hadde et GoPro -kamera på hodet, sank verdien på aksjene i hjelmkamera - giganten med , som innebar et tap på hele milliarder kroner.


Inkluderer én HeadStrap og en QuickClip, så du får flere valgmuligheter og løsninger for å feste kameraet til hodet ditt. Head strap kan brukes over en hjelm eller festes direkte på hodet, så du får filmvinkel omtrent som en hodelykt. QuickClip muliggjør ultrakompakt, lavprofilmontering og kan brukes til å feste din GoPro til en . Thule Legend GoPro Backpack.


Sekken er full av lommer som gjør det veldig enkelt å organisere utstyret. Foto: Kristoffer Møllevik. Når du skal ut på eventyr med actionkameraet ditt, trenger du en del greier.

Actionkameraet (selvsagt), fester , overganger, ekstra klær, kanskje en hjelm , mat og drikke, snacks . Man blir fort litt rastløs når man har ferie og fri, derfor skal vi gi deg noen tips til hvordan du kan ha det ekstra moro med GoPro -kameraet ditt. I denne pakken følger det med flate og kurvede fester som du for eksempel kan feste på en hjelm slik som på bildet. Disse festene kan altså klistres på alle kurvede eller flate. Her er tipsene du trenger for å få de beste bildene når du er ute og filmer.


Spesialfeste som gjør at du kan feste GoPro -kameraet ditt på såkalte ventilerte hjelmer , dvs. Universell størrelse som passer til alle sportshjelmer med ventilasjonsåpninger. Kraftig selvklebende tape fra 3M og feste for stropper (stropper ikke inkludert).


Hjelmfeste med bøyd plate. Egnet for blant annet GoPro - feste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.