fredag 9. februar 2018

Hvordan legge på kjetting

Her lærer du å legge på kjetting på fire minutter. Filmen viser montering av en lettkjetting med pigger. Hvordan legge på kjetting.


Et hjelpemiddel for å legge på kjetting, og for å se om andre kan legge på kjetting. HVIS DET ER HELLING KAN . I vinterlandet norge er det viktig å kunne legge kjetting et et kjøretøy.

Kjettinger og hurtigkjettinger kan redde deg om du kjører deg fast. Ta en tur ut av bilen i stedet, behold roen og tenk hvordan du kan få bilen løs. Når kjettingen er lagt riktig på, skal en kjøre noen meter og etterstramme.


Det er viktig å huske på noen tommelfingerregler når en skal legge. For at du skal få full nytte og lang levetid på kjettingen er det helt avgjørende at. Her viser vi sammen med Lilleseth kjetting noen tips for montering og . Bør de være stramme eller bør det jeg få en knyttneve mellom kjetting.


Hei Er det noen som kan gi meg en fremgangsmåte på hvordan man legger på kjettinger på Ex-mil. Både i år og i fjor har vi måttet lære mange hvordan de skal legge på kjetting.

Senest i går hadde vi et tilfelle på Steinkjer hvor en sjåfør på en . Snøfreser kjetting gå rundt dekkene av snøfreser og hjelpe dekket opprettholde friksjon med bakken. De fleste store snøfresere er selvgående. Om jeg kjører steder som gjør at jeg trenger og legge kjettinger på henger og 2. Og hvordan hadde du følt det hvis Polski slapp unna med to . Når de skal på gjør vi som følger: Åpner låsen, sånn at jeg har en lang wire med kjettinger hengende på. Uvurdelig enkelt for de som har brukte kjettinger eller nye kjettinger som er . Eg kjøpte meg nyleg Biltema hurtigkjetting , tenkte det kan vere greit å ha i. I tillegg er det viktig å legge hurtigkjettingen flatt på bakken før . Søstrene Hilde Cecilie og Gina Eggen viser hvordan de kommer til å. Legg spesielt merke til. Stoler du på kjetting ? Her er hvordan du ikke skal bruke dem.


For alle som skal slite seg opp den siste kneika til hytta denne uken: Det finnes dessverre ingen fullgod.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.