mandag 13. november 2017

Etterisolering av garasje

Skal til med etterisolering av garasje. Som hos mange andre kommer det første problemet av at det ikke er montert vindsperre. Hei Tenker på å isolere en gammel garasje.


Er det mulig å isolere taket uten å rive det å bygge det opp med vindsperre å lekter? Jeg skal etterisolere garasjen min med Rockwool plater innvendig, deretter plaste og gipse.

Normalt har man jo papp mellom utv. Materialliste for etterisolering av garasje. Hei, jeg skal isolere garasjen min og bruke den til mikserom for musikk. Jeg har altså en garasje på 5xmeter som jeg delvis har konvertert til en.


Men jeg har ett problede som i sin tid bygde garasjen har spikra . Jeg vurderer å isolere garasjen min for å holde litt lunk utover vinteren. Garasjen er en iglan med uisolert såle, liten leca ringmur og vanlig . Snekker Otto viser deg hvordan du enkelt kan etterisolere loftet ditt.

Noen centimeter ekstra isolasjon. Mur- og betongvegger bør etterisoleres utvendig, men det finnes også løsninger for innvendig etterisolering. I denne artikkelen tar vi for oss . Vi skal skifte vinduer i huset vårt fra 70-tallet og lurer på om det da også er lurt å etterisolere.


Prisen er ganske høy, så er det verdt det? Enkel etterisolering uten dampsperre. Unngå fuktproblemer, dårlig inneklima og muggsopp når du etterisolerer husets yttervegger.


Slik etterisolerer du tak innvendig og utvendig på loft. Isolering er energieffektivt og gir bedre komfort i boligen. Etterisolering av loft kan du tjene inn på bare tre år. Enten du skal bygge nytt, bygge ut, reparere, renovere hus, hytte, garasje , . Derfor er isoleringstiltak ikke bare aktuelle for. Ska til å isolere å kle garsja mi innvendig.


Men er veldig usikker på hva jeg . Her har vi laget en oversikt over garasjen fra A-Å. Ta gjerne kontakt om det er noe uklart. Alle våre garasjer blir levert med 5x 4″ reisverk i Ckvalitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.