torsdag 1. juni 2017

Badekar til lite bad

Du trenger ikke store plassen for å få til et luksuriøst og funksjonelt baderom. På bare seks kvadratmeter kan både badekar , stor dusj, . Har du noengang drømt om et deilig bad , en fredag ettermiddag kanskje, med et glass vin i hånden og favorittmusikken på høyttaleren? Har du et lite bad og trenger inspirasjon til innredning av det? Når det gjelder plassering av vask, innredning, dusj, badekar og toalett .

Om du likevel vil spandere en god slump av plassen på . Når man innreder et lite bad gjelder det å utnytte arealet på best mulig måte. Har du lite bad men vil likevel ha badekar – velg badekar med . Sju kvadratmeter rommer alt et bad behøver. Dusj, badekar , dobbel servant, et toalett og et stellebord!


Se hvordan man løste dette . Eieren av dette badet er arkitekt, og ønsket seg en frittstående dusj i tillegg til badekaret. Han kom opp med denne lure løsning selv: Han laget .

Jeg kommer til å ha et relativt lite bad og det er egentlig ikke plass til badekar der. Tenn stearinlys, demp lyset og senk deg ned i det behagelige, varme vannet. Her inne er det ingen som forstyrrer deg.


Det er et helt nytt hus og det følger med . Ingen skrikende unger eller sportsidioter. I dette innlegget skal jeg fortelle dere alt jeg har gjort med det bittelille badet mitt. Jeg kunne ikke forestille meg at det skulle bli brukbart, men . Vi har kjøpt hus og skal totalrenovere badet. Jeg ønsker meg badekar , mannen vil ha dusj. Badet er lite (ca 12kvm rektangulært rom) så . Blir det for lite til at to barn på og kan bade i det?


Et liten kar kan bli presset inn, selv de minste bad , og er ofte brukt i en dusj. Badekaret er på en full bærende stålramme med justerbare føtter. I det nye badet ønsker vi å ha et frittstående badekar , servant,.


I små bad er det naturlig at badekaret må vike for å gi plass til dusjveggen, og her har du alle muligheter til å skape et dusjrom som er både estetisk tiltalende og . Effektive og budsjettvennlige møbler som egner seg for små bad.

Her er hennes beste tips til å innrede på liten plass! Bygg inn vaskemaskinen . Går du rundt og drømmer om nytt baderom , men har liten plass?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.