tirsdag 4. april 2017

Blogg kjøkken inspirasjon

Med BoligPluss' nyhetsbrev får du inspirerende boligbesøk og shoppingtips. Kjøkken med benkeplate og vegg i hvit marmor. Lene blogger om trender, tips og inspirasjon.

Her om dagen kom noen skikkelig fine hvite industrilamper til butikken, en liten og en stor type. Etter å ha testet litt her hjemme ser jeg at 2stk . Hos Drømmekjøkkenet finner du moderne, klassiske, landlige og fargeglade kjøkken. Jeg drømmer om hvilke fliser vi skal ha på kjøkkenet når vi en dag får pusset det opp.

Du kan forresten se bilder og film fra messen på bloggen deres her. Mange av oss har pusset opp et kjøkken, eller vi planlegger å gjøre det. Det er så inspirerende å titte innom din blogg:) et sphva består . Hvis du har en blogg, instagramprofil, facebookside eller lignende så reklamer.


Finalistene ble valgt på bakgrunn av at de var flotte og inspirerende,. NUMMER TO: Det trendy kjøkkenet til blogger Nummer ni kom på annen . Solveig: Fader skulle vært flinkere til å legge ut mer om interiørbloggverden. Sammen med IKEA vil vi se om du har noen inspirerende prosjekter hvor du har .

Kjøkkenet har blitt et av de viktigste rommene for mange av oss. Du kan endre innstillingene når som helst. Kjøkken Inspirasjon Blogg : Herregrd kjkkenet fra Sigdal. Kjøkken Inspirasjon Blogg : Nordisk interiør inspirasjon: Mano kjøkken fra Kvik . I Norge er dette merket kjent for sine kvalitet kjøkken i heltre, og det siste. Vi håper å inspirere samt overraske dere som leser bloggen vår . Til dere som følger meg på instagram så vet dere at det stadig skjer nye forandringer her hjemme.


Kjøkkenet har blitt det nye hovedrommet hos mange. Her skal man bli inspirert til å lage de lekreste retter, mens andre ganger skal man nyte . Tiden da kjøkkenet var forbeholdt husmødre er forbi - kjøkkenet har i dag rollen som husets viktigste samlingsrom. Her er littbilder fra kjøkkenprosjektet vårt, jeg gleder meg så utrolig mye til vi er ferdig, og det er faktisk sykt deilig å endelig være i gang!


Det har allerede blitt år siden Northern Lighting startet sin suksessfulle bedrift i 2005. De har siden etablert seg som et dynamisk nordisk . Vi har jo kjøpt nytt hus som vi flytter “hjem” til i juli, og noen deler av huset skal . I slutten av oktober ble kjøkkenet i matverkstedet mitt endelig ferdig! Flott kjøkken, god inspirasjon, og deilig med en blogger som ikke bare . Hanshaugen til Ullern lagde vi et helt nytt kjøkken.


Det gamle kjøkkenet lå i husets underetage men vi ville integrere kjøkkenet i et stort allrom . Gjennom bloggingen har jeg blitt kjent med Tove Lise, en av våre fremtidige naboer. Allikevel er det veldig inspirerende å se hvilke forskjellige kjøkkentrender . I dette blogginnlegget kan dere se noen bilder fra landsbyen Dandu Bhanjyan. Bruker du panel får veggen naturligvis samme flate som resten av kjøkkenet. Vil du finne mer inspirasjon og byggeglede så kan du finne det hos Jessica, eller . Inspirerende artikler om interiør og trender, enten det omfavner skandinavisk, retro, shabby. HAY About a chair – inspirasjonsbilder!


Du har sikkert sett den på flere blogger og i ulike interiørblader – den . Her er i alle fall noen kjøkken jeg så absolutt kunne ha tenkt meg, og som jeg bruker som inspirasjon for. Vi gir deg inspirasjon til smarte løsninger i hele hjemmet. Nå skal jeg vise dere noen bilder med kjøkkeninspirasjon, blir ikke så. Interiør er min store lidenskap og jeg vil bruke denne bloggen for å .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.