mandag 20. mars 2017

Pax garderobe montering

Montering av Ikea Pax garderobe - timelapse. Making of IKEA Anstad Sliding Doors Wardrobe minutes Assembly in 3. Les om vilkårene i garantiheftet. Hvis du vil organisere innsiden, kan du supplere med innredning fra.


La våre sertifiserte samarbeidspartnere montere garderoben for deg.

Man bør være to for å montere møbelet. Dette møbelet må forankres i vegg med medfølgende beslag. Ulike veggmaterialer krever ulike typer festemidler. Bruk festemidler som passer best til veggene i hjemmet ditt. Ulike typer skapinnredning, som hjelper deg med å få orden inni garderoben , . Vi har i høst kjøp Pax garderobeskap til hele huset.


Super fine skap - veldig godt fornøyd.

Dessverre så valgte vi å bestille montering av skapene. Vi har planlagt å kjøpe Pax Skyvedørsgarderobe 150x66x236. Men nå ser jeg at det står at det krever en takhøyde på minst 2cm. Her kommer dagens mest banale spørsmål sannsynligvis. Hva er den beste måten å bygge en PAX - garderobe på 2når takhøyden er 240?


Etter noen lette kaluleringer så ser jeg jo at diagonalen på en 236-PAX er ca 246. Må jeg da bygge den stående? Noen som har erfaring med å kappe Ikea Pax garderobe ? Jeg klarte å montere den med takhøyde 2også, men da må beslaget settes på skinnen først, deretter må døren løftes opp og skrus fast til beslaget hengende. Er det noen her som vet om jeg MÅ ha skapstamme til Pax skyvedører. Skapstammene er nemlig ikke dype nok.


For en Reodor Felgen går alt an :). Men da hadde jeg like gjerne kjøpt Elfa-dører , f. Koster ikke særlig mer . IKEAs Pax garderobe innlegg 27. Flere resultater fra forum.

Trenger noen som kan montere et PAX klesskap med skyvedør. Er fire mellomstore skap som skal monteres bortover. Sa at vi ville ha den klar til en spesifikk uke da vi hadde noen som kunne montere den for oss. Vi fikk håndverker vi kjente til å spesialtilpasse Pax garderober fra IKEA med kjokkenskap på toppen, med lister nede så det var fast i veggen.


De malte også skrogene samme . Etter å ha klødd meg og funnet en monteringsanvisning for Pax på nettet, fant jeg ut at dørene er beregnet for feste på et garderobeskap og ikke frittstående. Høres veldig bra ut, jeg tror . Har ikea skap, type PAX systemet. Det ene er et dobbelt koblet med en. De tåler lite montering -demontering- montering , men det har blitt bedre.


De liker egentlig ikke å bli flyttet på. Det er fullt mulig å få et standard garderobeskap på en meter for under 1. Garderobeskap pleier som regel å følge med som fast inventar i hus hvis du selger. Møbelgiganten Ikea har utviklet en egen klikketeknikk som skal gjøre montering av møbler betydelig lettere og mindre frustrerende.


Komplett leverandør av garderobeløsninger, skyvedørsfronter og innredning, walk-in, lages på mål, kort leveringsti gratis hjemmebesøk og oppmåling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.