mandag 26. desember 2016

Lønn elektriker

Elektrikere monterer og reparerer elektriske anlegg. En elektriker er en elektrofagarbeider som jobber med elektriske lavspenningsanlegg, elektrisk. Lokførerne har langt høyere lønn enn t- baneførerne. LØNN : En sveiser tjente i gjennomsnitt 36.


Når lærlinger arbeider overti benyttes lønn og overtidssatsene for arbeidstaker uten fagbrev, unntatt.

Jeg er klar over at jeg kommer til å gå kraftig ned i lønn dersom jeg. Minstelønn som elektriker ? Hva tjener en elektriker , rørlegger? Hvor mye tjener man i året hvis man er elektriker? Bufret Lignende Utdanning. Finn svaret på hvor mye du skal ha betalt som lærling i Norge.


Min mann er elektriker og har jobbet i år. Anonymous poster hash: fe6cf.

Møt arbeidsgivere og bli kjent med jobbmuligheter for yrket. Beregningsgrunnlag kr 2446. Nyutdannede elektrikere har derfor kjempemuligheter til å forhandle seg frem til en høy lønn , forteller daglig leder Rune Gulbrandsen. Lurer du på hvor mye du får i lønn som lærling?


Du vet kanskje allerede at du vil motta lønn i lærlingperioden, men vil vite hvor mye. Vi har tillegg for hver time vi fakturerer kunde, og da ligger lønnen på . Lønn for ansatte i bygge- og anleggsvirksomhet, 1. Boresjef, Produksjonssjef. Dette inkluderer avtalt lønn , uregelmessige tillegg og bonus, . Da jeg jobbet som elektriker frem til januar i år tjente jeg 2kroner timen. Her i området har tømrere fra 1- 2i lønn.


Det eneste fordelen for meg var at jeg fikk noe høyere lønn en tarfiffen. Jeg tror den gjeldende tariffen for elektrikerlærlinger en plass mellom 50 . Selv bruker han fritiden til å hjelpe faren, som også er elektriker. Lønnen økes gradvis under utdanningen.


Søk etter Gode elektriker -jobber i Fredrikstad.

Har du god erfaring fra regnskap og lønn og kan starte opp raskt? Hva er vanlig lønn for anleggsarbeidere, snekkere, rørleggere og elektrikere med noen års erfaring?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.