tirsdag 11. oktober 2016

Oppussing kommode

Se hvordan du enkelt og pent forvandler den gamle furukommoden til en ny og lekker kommode. Sjelden 60-talls kommode, litt uvørent håndtert. Gammel kommode med ådringsmaling prega av tidens tann.

Har endelig fått tid til å pusse opp den lille teak-kommoden jeg kjøpte på. Kommoden i seg selv er ikke noen form for . Da vi kjøpte huset i juni måtte vi vente nesten måneder før vi kunne overta. Det er LANG tid når man venter på å flytte inn!

Her kan du se en instruksjonsfilm fra Jotun om hvordan du maler en kommode. Pris: Avhengig av hva man har av utstyr fra før av. En vanlig kommode i lakkert furu kan gjøres helt forskjellig, med bruk av litt maling og fantasi.


Få siste nytt om interiør og oppussing fra ifi.

Mitthvitehus - Jeg brenner for gjenbruk og oppussing av gamle møbler. Få min egen skjønne sjarm på hver enkelt ting og hvert enkelt møbel. Selvfølgelig må jeg ha et maleprosjekt på gang i ny og ne, og denne gang er det en gammel furukommode som har fått . Kommoden er nok mellom og år gammel, og etter en vask og fjerning av blomsterklistermerkene, gikk jeg over kommoden med . Denne gangen skal jeg pusse opp en ellers så kjedelig og gammel kommode.


For (!) år siden fikk jeg en gammel kommode av onkelen min. Faren og bestefaren hans hadde brukt den som verktøykommode, så den . Oppussing av en ikke så fin, men veldig praktisk kommode. Den skal jo tross alt romme personer :). Heisann Da er kommoden ferdig pusset opp, lurte litt på om jeg skal sette på tapet på sidene.


Kommode er oppusset for 40-år siden, Bodø, Nordlan kr 200. Fikk litt arbeidsløst før helga og fikk mala mellomgangen mellom stue og kjøkken :) den va lys beige før og blei nydelig hvit…Kommoden va en .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.