torsdag 19. mai 2016

Inspirasjon barnerom

Har du planer om å innrede eller pusse opp et barnerom? Da har vi samlet lekre bilder av forskjellige barnerom – både for jenter og gutter. Barneromsutfordringen har gitt en skattekiste av inspirasjon.

Tvillingsøstrene deler husets største barnerom med lillebroren sin. Hent masse inspirasjon og få gode ideer fra disse kreative barnerommene. Opplev morsomme og solide barnemøbler til fordelaktige priser!


Vi har alt fra sprinkelsenger og dyner til leker og praktiske oppbevaringsløsninger.

Vi omfavner våre kjæreste små i de vakreste fargetoner. Ta gjerne barnet med i planleggingsprosessen. Her finner du inspirasjon til hvordan du kan male med SENS på barnerommet. Barnerom og soverom - få nyttige rå tips og inspirerende artikler, for eksempel om hvordan du pusser opp barnerommet eller lager sengegavl til soverom. Perfekt å male barnerommet me med andre ord.


Er du på jakt etter inspirasjon til innredningen av soverommet, finner du det her. Det er ingen tilgjengelig beskrivelse av dette resultatet på grunn av nettstedets robots. Vi satser spesielt på barnesenger, barneutstyr, møbler, wallstickers/veggdekor og andre interiørartikler til . Dette er en enkel måte å skape et unikt barnerom på.

De store guttene får derimot et storby-inspirert rom med nøytrale . Plukk opp noen tips fra våre ti trivelige barnerom. Meld deg på vårt nyhetsbrev for litt ekstra inspirasjon i hverdagen. Det finnes mange muligheter når det kommer til taket på barnerommet. Jeg vil anbefale å gjøre noe med farge på et barnerom. Barn er mye mer tilbøyelig til å like ting, og til å bli inspirert.


Her har jeg iallefall samlet en del inspirasjon. Kanskje det kan bringe deg en ide, du som også skal innrede et gutterom. Innredning til barnerommet er et marked som virkelig har eksplodert de siste.


Plukk en idé her og der, og bland alt sammen til en egen herlig, barnslig miks! Barnerominspirasjon får jeg aldri sett meg mett på. Her deler jeg mine favoritter til små gutter. Jeg vil gjerne se bilder av flere inspirerende barnerom! Send meg linker til dine favorittbarnerom på blogger/nettsider, eller vis meg bilder av . Barn Bo er et nettsted dedikert til inspirasjon barnerom, lekehus og barneklær.


Vi ønsker også å fremheve norsk og skandinavisk design til barn og mye mer. Her får du noen fine tips til inspirasjon! Jeg har vel egentlig ikke tenkt at dette skal bli en gravid-blogg, men det er jo en meg-blogg, så det blir nok litt.


Barn vokser raskt og med dem behovet barnerommet skal dekke. Det er få rom i huset hvor behovet endrer seg like raskt som på barnerommt, Når du pusser . Ja nå er det snart Mai og jeg vil si at vi er en mnd på etterskudd av hva vi hadde tenkt i fht byggestart, men i morgen kommer . Bli inspirert av vakker innredning til barnerommet. Her ser du fine kombinasjoner av collage og bildevegger.


Produktene på bildene handler du gjennom å klikke . Jeg har samlet mest inspirasjon til litt større barn, for ungene mine er og år. Synes det florerer med bilder på nettet av barnerom til de aller . Nedenfor er bilder av soverom til inspirasjon. Har dere noen spesielle sider eller blogger hvor dere henter inspirasjon til barnerommet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.