tirsdag 5. april 2016

Lage vinhylle

I dag har jeg brukt hele dagen i verkstedet hjemme hos foreldrene mine. Det er luksus å ha et sted man kan rote og bråke så mye man vil, uten . Trenger hjelp til å lage vinhylle på kjøkkenet, jeg har litt mellomrom mellom skap og veggen som jeg ønsker å utnytte for det. Trenger en tilpasset vinhylle til et IKEA lindingö kjøkken.


Det må være noe som flaskehalsen kan ligge an på i front, . Har 14cm ledig plass og lurer på om det finnes noen single vinhyller som passer. Gadd ikke styre med å lage nye hull til strammeskruene.

Praktisk vinhylle i metall med plass til flasker. Gjør den høyere ved kjøp av flere – få plass til opp til flasker! Denne åpningen skulle vi i utgangspunktet kle igjen, men nå vurderer jeg å lage vinhylle der. Jeg ser for meg at vi kan feste metalldingser . Vi ønsket å bruke bakgangen til noe nyttig og bestemte oss derfor for å lage en vinhylle der. Du kan forvandle paller til fantastiske og praktiske møbler.


Alt som trengs er litt fantasi - eller inspirasjon. Kan lages på mål, og med hylle øverst om ønskelig. Vi har laget ei vinhylle der flaskene ligger mellom lister slik at de ikke ruller,. Jeg skal lage en sokkel til en hylleseksjon, og lurer på hvordan jeg kan . Katrin Dale-Åkerlund har brukt en gammel hylle til å lage et kjempefint. Helene Borge har laget en kul vinhylle med et mosomt budskap.


Images and videos in instagram about vinhylle. Lure på å lage mej ei slik #hestesko #vinhylle #womenwholovewine #horseshoe #gjenbruk #diy . Det går mye kjappere å lage mat når du finner det du trenger i en fei. Med stativene våre får du full oversikt over tørrvarer og annet til kjøkkenet. Så folkens, nå håper jeg dere er blitt litt inspirert til å lage noe til heimen eller et prosjekt for hagen eller terasse til den lyse . Modulær vinhylle med plass til flasker.


Med STACT kan du kombinere opp til forskjellige farger og lage dine egne sammensettninger som passer ditt hjem. Instagram photos and videos tagged as #vinhylle. Lag ditt eget design som passer din stil og ditt hjem.


Ja den har jeg sett, men jeg vil ikke ha vinhylle :sur:. Jeg hadde samme problem, og snekkeren løste det ved å lage en kasse av dekkplater, . Dette eksemplaret fra 1970-tallet kjøpte jeg på bruktmarked i Birkelunden i Oslo. Kista brukes til oppbevaring av flasker . Laget av drivved:-) Ja,da håper jeg dere fikk litt inspirasjon:-)Da er det bare å gå seg en lang tur i fjæra-plukke drivved . HermanDesign omfatter interiørdelen, bor stoler, barløsninger, vinhyller og mye mer.


Har du vurdert å lage en enkelt bokhylle langs (alle) veggen. Hvis du bruker leca med hull kan du få en kul vinhylle i samme slengen. Tanken har vært å spille på lag med fjellets farger og materialer. Den innebygde komfyren skapte plass for ei praktisk vinhylle og rom for ved. Tenkte kjøpe et campingbor klappstoler og mobil gassovn for å lage mat.


Det blir sikkert stas på svingete veier eller ved en . Images and videos in instagram about vinhylle, goldpix, Instagram. Lure på å lage mej ei slik #hestesko #vinhylle #womenwholovewine #horseshoe. Disse vil tjene som skinnene for vinhylle.


Disse vil fungere som bunnen av endene av vinhylle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.