torsdag 28. april 2016

Bakhøyttalere vegg

Som topic sier jeg ønsker tips til bakhøtalere som funker bra der sofaen står helt inntil bakveggen. Noen som kan anbefale vegg-/bakhøyttalere? Hvor høyt skal bakhøyttalerne henge på veggen?

Hjem › Lyd og bilde › Forbrukerelektronikk › HjemmekinoBufretLignende8. Ideelt sett i øreøyde, og grader bakover i forhold til lytteren. Har høyttalere, foran + center og bak som er plassert ved hver side av sofaen da sofaen står inntil vegg, altså de er plassert linje med . Veggmonterte bakhøyttalere til en billig penge?

Løsningen er å få høyttalerne vekk fra gulvet, og opp på veggen. Men kan slike veggmonterte høyttalere gi skikkelig hi-fi lyd? Dynamisk surround-lyd får du via bra bakhøytalere og sidehøytalere. Flatt, diskret og ekslusivt design til veggen.


Enten du er på jakt etter ny bakhøyttaler til hjemmekinoanlegget, kompakte designhøyttalere eller en skikkelig vegghengt Hi-Fi høyttaler har Spaceworld . Den kan selvsagt kompletteres med et par bakhøyttalere og en subwoofer, slik at man får 5. Hvordan skal jeg få kablene frem til bakhøyttalerne? Har ikke noe skjult opplegg eller rør i veggene. Små skråstilte hvite bakhøytalereinnlegg1.

Tradisjonelt sett har ikke vegg- og takhøyttalere vært kjent for god. Meget pene høyttalere fra XTZ i sort høyglans. Burde jeg vurdere mindre høyttalere til å henge opp på veggen? Personlig har jeg bakhøyttalerne stående på gulvet i ørehøyde, og syntes det fungerer . Nærmeste jeg kommer, er å evt henge høytalerne på samme veggen, men er. Dette gjør at du får en ekstrem spredning av lyden og det høres ikke lengre ut som om du har to bakhøyttalere, men at du nå er med i filmen og . Jeg skal ha et ganske konevennlig surroundoppsett.


Mitt prosjekt for 20er å få tak i et sett bakhøyttalere til anlegget mitt. Jeg er avhengig av å kunne henge de bak på vegg. Sofaen min står inntil en vegg med vindu rett bak som går helt til taket. Du er her: Hjem; Lyd Bilde; B-Tech; Stativer og veggfester for høyttalere.


Før du setter plater på veggene og i taket samt legger gulvplater må du. Vi synes det er helt greit om man ikke har bakhøyttalere som ikke er helt klangidentiske med frontene, men det er jo heller ikke negativt når alt . Noen som har tips til noen greie småhøyttalere som kan monteres på vegg? Flatbox Large - En design høyttaler, det perfekte valget hvis du vil ha en flat høyttaler med fantastisk god lyd.


Den kan brukes som front eller bakhøyttalere, eller . Hvert rom er unikt, og det finnes ingen fast regel angående plasseringen av høyttalerne. Det er mange variabler som kan ha innvirkning på . Tractrix horn diskant, 2x 25” bass/mellomtone. Som navnet tilsier er dette høyttalere som kan felles inn i veggen, og.


Men det finnes også bakhøyttalere som fungerer til musikklytting. Vi bygger ut stua, og må da flytte TVen til en vegg som er på motsatt side av rommet (6m unna) .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.