torsdag 28. april 2016

Gammelt skap

Etter å ha malt i flere timer hver dag de siste fire dagene, ble jeg endelig ferdig med dette skapet sent i går kveld. Sånn så det ut før jeg startet. Noen ganger kan man finne gjemte skatter dersom man leter.


Vi skal få se et 2år gammelt skap. Jeg har arvet et gammelt skap.

Skal man møblere et helt hus når man lever med små budsjetter, fører det ofte til at man får ting av familien. Min mor hadde et gammelt. GAMMELT SKAP - OG VALG AV FARGER.


Nå håper jeg dere har anledning til å hjelpe meg. Vi setter i stand fjellhytta fra. Et gammelt skap med fyllingsdører egner seg ekstra godt. Et ordinært tv- skap i furu.


Kjøpte gammelt skatoll på Finn og malte deler av det hvitt.

Phil LeClerk hadde ingen anelse om hva som skjulte seg i skapet han fant på auksjon. Gammel tv- skap ble til barskap. Flott og stort gammelt skap i butikken nå! Lagt inn av Agder Renovasjon kl.


Hei, vil vite pris på den stor gammel skap? Jeg kjøpte derfor et trehvitt 90-talks skap på FInn. Målet var å gjøre det gammelt med maling. Kalkmaling og voks gjorde susen.


Gamle skap til salgs fra Kr. Her er fargen French Linnen brukt utenpå skapet og Old White inni. License Contact owner for more information. Et eldre gjenstandsfotografi av et gammelt skap i Framgara på Jøsvold. Photo: Stiftinga Sunnmøre Museum . Skapet har initialene M. Kanskje ikke det svaret du ville ha, men hva med å la det være umalt?


Syntes det så helt nydelig ut, bryter jo litt opp med noe sånt gammelt og . Så herlig det var å endelig få på plass et skap med DØRER til “dingser og ledninger” i stuen!

Front til NEBB-skap type E med ytre di3x 7x 2(BxHxD mm):. Skjønt gammelt skap , nymalt med dekor foran på døren og på toppen. Trykk på bilde for detaljbilde. Et staselig bondemøbel.


En av verdens rikeste skatter av historiske brev er funnet i et gammelt arkivskap på et vaskerom i Sveits. Nå skal brevene fra folk som Napoleon .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.