torsdag 28. januar 2016

Legge parkett i trapp

Ottos tips: Godt forarbeid og vask hjelper på når du skal gulvlegge trapper i hjemmet ditt. Hvordan fester jeg dette? Kjøpte ett spann med ala fliselim hos leverandøren av gulvet.


Hei, jeg skal legge parkett i en trapp og lurte på om noen hadde en ide om et genialt verktøy for å måle hvert trinn. Fant en gang for lenge siden .

Har du gulv av parkett eller laminat, er det ofte fint med samme type gulv i trappen. Du kan fint legge tynn parkett eller laminat oppå de gamle . En sliten trapp kan bli som ny, men det er flere alternativer - og store prisforskjeller. Disse brukes når du legger parkett eller annet materiale i trinnene. Skal du legge parkett i trapp ? Se vår nettbutikk for å finne parketten du har drømt om.


For dette trenger du en konkav kniv, hansker og lim Følg denne fremgangsmåten for å fornye trappen med.

Er trappen for eksempel i slitt furu, kan en velge å legge parkett -trinn i den. Der gulv møter trapp er også et typisk sted hvor en list må til for å . Trappen går oppover i en sving så hvert trinn er ulikt! Vi har en hvitlakkert furutrapp som nå desperat trenger å bli shinet opp.


Var på nettet nå og leste om å legge parkett i trinnene. Jeg er imidlertid usikker på hvordan jeg skal gjøre det der repotrappen kommer ned. Fra før er det limte korkfliser. Under disse er det treverk.


I forkant og bakkant er det eikelist slik at det blir . Slik fornyer du trappen din - trinn for trinn. Se flere produkter relatert til trapp her . Kikka på ny trapp , men måtte legge meg nedpå når jeg så prisen. Pergos 5-i-gir ulike listetyper for ulike deler av gulvet, alt i én praktisk pakke.


Listene står perfekt til gulvet både farge- og strukturmessig, og alt-i-ett-løsningen. Vi hjelper deg å velge trappemodell og tilpassede løsninger. Slik det ikke ble gulv der trappen.

Jeg skal legge parkett neddover trappa også (gammel trapp ). Her til lands er vi altfor opphengt i glatt parkett , men i sokkelesten er .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.