mandag 28. desember 2015

Garasjeleilighet

Nøkkelferdig løsning med 3kvm garasje og 3kvm leilighet. Alle garasjer leveres med leddport og portåpner som gjør innkjøringen enkel og grei. Det vil være god plass på sidene.


Det monteres ferdig uten . Garasjen har tre vindu og sidedør. Få plass både til bilen og ekstra boareal.

Behøver du et ordentlig gjesterom, en drømmeplass til tenåringen, eller en leilighet for utleie? Boform-fenomenet garasjeleilighet er særnorsk, litt sær-sørlandsk og egentlig en skattetilpasning. Hypoteser blir deretter formulert på bakgrunn av teorien.


Deretter følger en beskrivelse av fremgangsmåten for datainnsamlingen og hvordan data har blitt bearbeidet. Hei, Jeg og kona skal snart kjøpe hus. I den sammenheng ønsker vi å bygge en dobbeltgarasje med utleiedel.


Jeg har ti tommeltotter og er helt uerfaren når det gjelder boligbygning. Med alt inkludert, hva kan en slik garasje komme på i totalsum, ca?

Jeg har planer om å bygge en garasje med hybel på toppen. Og da må jeg selvsagt legge inn vann og avløp. Jeg tenker en størrelse på mellom 6xog 6xm. Altså ikke over 50Kvm maks. Jeg lurer på hvordan sjangsene mine er for å få tillatelse til å bygge dette?


Også har jeg hørt det er sinnsykt . Se den utrolige forvandlingen de gjorde på innsiden av garasjen! Har du et hus med en del disponibelt areal, for eksempel i kjelleren? Da kan det lønne seg å bruke noen kroner på å etablere en liten leilighet for utleie. Våre regnestykker viser at du fort kan gå nærmere 1 . Her ville jeg ha forhørt meg med skatteetaten. Det er nemlig noen regler om hvorvidt man selv bor i samme hus som leiligheten.


Er usikker på om en garasjeleilighet kan defineres som en del av boligen. Det du leier ut må iallefall ikke overstige mer enn den delen du disponerer selv, . Ifølge bygningssjef Hans Kr. Fæste og rådmann Sjur Authen ble det holdt tilbake opplysninger da Ødbehr . Tenker på å bygge leilighet i garasjen når vi til sommeren skal bygge om garasjen.

Vet hvor mye det koster? Må man betale skatt av ut. Vi leier ut vår garasjeleilighet for sommeren. Vi har dyner og puter til personer. Dere må bare ta med eget sengetøy og håndklær.


Vår garasjeleilghet ligger sentralt, med min gange både til byens flotteste badestrand ( Groos) og til byen. Utsikt over Grimstadfjorden. Terrassemarkise om sola blir for sterk ! Greit bad med dusj og vaskemaskin, . Utleie av hus, leilighet, hybel og hytter har forskjellige skatteregler. Her er fasiten for leiepenger rett i lomma.


Short way to the city center. Kledning på bad i garasjeleilighet - ca 8. Få tilbud fra flere leverandører fra Fevik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.