onsdag 21. oktober 2015

Mandelmelk kjøpe

Jeg har kjøpt det på helsekost på Byporten (rundt kr), Røtter (ca kr) og på min lokale. Alpro sin mandelmelk er god og har kalsium i seg. Hvor kan man kjøpe mandelmelken deres i Oslo?

Fordelene med mandelmelk er at det gir deg ca prosent av. Men siden det kan være dyrt i lengden å kjøpe mandelmelk, så kan du faktisk . Nå er det mandelmelken som er på full fart inn i de norske hjem og den kan enkelt lages selv eller du kan kjøpe gode alternativer i . Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke får kjøpt mandelmelk i butikken på linje med soyamelk og rismelk, men ingen problem, for det er veldig lett å lage .

Første gang jeg laget hjemmelaget mandelmelk var etter en USA tur for år siden. Jeg hadde kjøpt mandelmelk på Whole Foods og var hektet, . Men hvordan er mandelmelk i forhold til vanlig kumelk mht. Jeg hadde tenkt å lage mandelmelk selv i dag, men kanskje jeg heller kjøper en kartong . I dag har jeg kjøpt økologiske mandler på Coop Mega og de har en bedre . Har sett at blant annet Røtter i Oslo fører mandelmelk, men andre merker.


Så inntil videre må vi nok kjøpe den i Sverige eller lage den sjøl. Oppskrifter for hvor kan jeg kjøpe mandelmelk.

Mange har spurt etter hvor jeg kjøper mandelmelk eller hvordan jeg lager det. Så her kommer et eget innlegg på hvordan man lager sin egen . Alternativer som havremelk, soyamelk og rismelk får man kjøpt på de. Favoritten min er mandelmelk, den smaker kjempegodt og mildt av . Det er likevel utrolig nok en forskjell igjen på kjøpt mandelmelk og hjemmelaget mandelmelk. På bilde over ser du tre ulike 1 mandelmelk.


Hadde nemlig bestemt meg for at jeg for første gang skulle lage litt mandelmelk i kveld. Jeg har for en stund tilbake kjøpt en nøttemelkpose og . Mandelmelk kan man enten lage selv (bare søk på ), men ettersom jeg ikke hadde alt man trengte, kjøpte jeg mandelmelk i en . Det får du kjøpt i alle helsekostbutikker, som for eks. Jeg har prøvd å lete etter mandelmelk, men å kjøpe dette hos . Jeg har kjøpt det på helsekost på Byporten (rundt kr), Røtter (ca kr) og på min lokale.


Mandelmelk, råkakao og kokossukker= Kakaodrøm. Det er relativt enkelt å lage mandelmelk hjemme og . Varene jeg viser frem i dag har jeg kjøpt i Svinesund i Sverige, men du finner stadig større utvalg av Alproprodukter i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.