tirsdag 22. september 2015

Hvor mye tjener en advokat i året

Det er forskjell på hvor mye en advokat tjener , men mange advokater kan tjene veldig bra. Jeg har et prosjekt på skolen, hvor jeg blant annet må ha med hvor mye en advokat tjener per måned. Nyheter Bufret Lignende 23.


Sjekk hva som er snittlønnen for advokater som tok eksamen samtidig med deg og . Advokater i advokatfirmaer tjener i snitt 869. UIO rettsvitenskap, hva er begynnerlønnen til en advokatfullmektig ?

Hvor mye tjener en advokatfullmektig ? Burde jeg sikte mot jurist eller lege? Politiadvokat , utdanning og lønn? Hvordan bli advokat og eiendomsmegler? I løpet av året har Lippestad solgt prosent til advokat og partner Vibeke Hein Bæra. Jeg vurderer å bli advokat , og har i den sammenheng en rekke spørsmål.


Hva tjener en gjennomsnittlig advokat ? Studiene er helt klart veldig forskjellige, hvor jeg forstår at jus er mye.

Lønnsnivå, lege eller advokat - Karriere og utdanning. Lønn som advokatfullmektig - Karriere og utdanning. Hvorfor er advokat SÅ dyrt? Flere resultater fra forum.


Hvilke utdanninger må en velge for å tjene godt? Fellesforum › Anonymforum - Skravle Bufret 19. For her tjener tannlegemannen til min venninne 900. Søk selv og se hvor mye din advokat tjener.


Har du lyst på en jobb hvor du kan gjøre en forskjell? Vi gir bygninger liv - døgnet rundt, hele året. Det året ble jeg hengt ut av Kapital som LO-advokaten med tre . Etterhvert vil du derimot få det mer behagelig, å kunne tjene gode penger.


Det fokuseres kun på antallet saker og hvor mye jeg tjener - ikke på kvalitet. Høyest lønn for advokater i Oslo og lavest i Tromsø. Den viser at privatpraktiserende advokater tjener gjennomsnittlig ca.


Det hjelper lite hva som omtales i media og hva politikerne og bestemmende . Når du går til en advokat , er advokaten forpliktet til å informere deg om fri rettshjelp. Egenandelen - hvor mye må du betale selv?

Arne Ingvald Dymbe med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.